Swafoto di #SBB2017

4:10 PM

#SBB2017 | Seminggu #SBB2017 meninggalkan kita tapi ramai blogger masih lagi memperkatakan kehebatan dari input-input yang diperolehi di sana. Dalam ertikata lain tak rugi kami datang dari jauh tinggalkan orang yang tersayang seketika untuk menimba ilmu. Ada yang dah memulakan langkah baru selepas #SBB2017.


#SBB2017 EncikBoss suruh kami sendiri beramah mesra dengan rakan-rakan blogger yang datang dari seluruh pelusuk negara tapi saya pula tak bawa namecard hari tu jadinya agak segan nak berswafoto dengan semua tapi lebih baik dari tahun lepas....hahaha... Tahun lepas kami banyak duduk di meja sahaja. Kali ni saya banyak join tok EL berswafoto....hahaha....orang malu alah bila tak bawa namecard ginilah jadinya.


Jom tengok blogger-blogger mana yang sempat kami tegur hari tu.


Dengan orang kuat #SBB2017- Shakiddo. Bermula dengan group wasap artifak la kami berubah sedikit demi sedikit menyahut cabaran beliau. Thanks Kid.




Berswafoto dengan Jamar Bahar. Selalu dok tengok dalam facebook saja sekali depan-depan tinggi orangnya. Suka tengok gambar-gambar beliau dan keluarga.




Kali ni dengan pemenang pakej percutian dan handphone Izarra Qistina. Seronoknya menang pakej percutian. Cantik orangnya. Tak sangka dia kenal kita.... #terkedubiladitegurdulu




Kali ni bergambar bersama blogger JDT si cantik manis Uyul Rosli. Sangat-sangat peramah dah konfident level tinggi....fuh... Bila la iols nak jadi macam tu tak tau. Hari tu kita dapat gift dari adik Uyul. Thanks ya.




Berswafoto pula dengan tokey kek terkenal Eny Abdullah. Kita selalu skodeng masakan Eny. Walaupon simple tapi nampak sedap. Pandai Eny deco sampai membuatkan perut orang yang tengok menjadi lapar.


Bergambar pula dengan ostad Khir Khalid. Ini kali ke-2 kami jumpa dengan Khir Khalid.




Ha...bergambar pula dengan big bos Denaihati, tuaa Haji Amir. Kita nebes wak bergambar dengan orang hebat.




Masa tengok kak Suria Amanda kita macam segan nak tegur tapi kita nak juga ada gambar dengan kak Suria. Cantiknya dia. Kita kenal blog kak Suria masa adiknya bersalinkan si kembar tu...hihihi...




Blogger pertama yang kami tegur masa di #SBB2017, Julia Jamaludin. Hai...first time jumpa harap dapat terima kami yang kecoh ni tau....hahaha...




Selalu dok tengok mama Darwiish a.k.a Aiin Baharom review macam-macam. Jeles juga la....hahahaha...




Berswafoto dengan blogger hebat Mahamahu dan Nazlan. Kita malu wak nak ajak awak berdua berswafoto...ihik...



Lagi sorang blogger hebat yang gerun kita nak tegur, blogger Red Mummy. Gojes sangat RM malam tu.



Terserempak pula dengan blogger hebat sebelum balik, Uzu. Cantik kecil molek orangnya.



Kali ke-2 berjumpa dengan Cik Lily Putih. First time jumpa di event Dugro. Peramah orangnya....hihihi...hai...kitalah pemenang ketiga kontes Cik Lily hari tu.



Ada lagi 2 3 orang blogger yang sempat berswafoto bersama tapi dok mencari gambar tak jumpa. Mungkin dalam handphone dia atau orang lain.

Tapi nah kita bagi gambar swafoto beramai-ramai malam dinner tu....hihihihi...tag diri masing-masing ye....hahahaha....



You Might Also Like

4 apa kata anda?

  1. bestnya dpt swafoto dgn ramai org. ana segan sgt sebab first time join kan. hopefully ada lagi sbb next year :)

    ReplyDelete
  2. syokk dapat kenal ramai blogger.. SBB memang program yang terbaik

    ReplyDelete
  3. macam x cukup je kita berswafotokan..insyallah tahun depan kita ligan lagi ok hahaha

    ReplyDelete
  4. baru baca entri ni..nanti jumpa lg boleh berswafoto lagi..hehe

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^