Segala entri di carian Google

9:23 AM

Assalamualaikum | Hai korang dah balik dari bercuti ke? Saya tak bercuti ke mana pon cuti baru ni. Ada kenduri rumah sedara. Balik tidor umah tok Besah je la. Lagipon semalam ceriberi sampai 10 kali ulang-alik bilik air. Fuhhhh...letih sangat.

Semalam masa kat rumah tok Besah, Cik Yam a.k.a mak bidan tukang urut datang rumah nak urut tok Besah. Sembang punya sembang Cik Yam buka satu cerita. Ada orang call Cik Yam nak berurut. Cik Yam tanya dapat tau dari mana ni. Katanya dari encik Google. Rupa-rupanya dari entri tangan kanan Aqil terseliuh. Kat entri tu saya selitkan sekali nombor telefon Cik Yam padahal tiap-tiap tahun saya berurut dengan Cik Yam dan buat entri tapi tak pernah letak pon nombor telefon.

Alhamdulillah....tak sangka entri saya tu dapat membantu korang yang mencari tukang urut di sekitar Butterworth ni. Saya tau susah sekarang ni nak cari tukang urut berpengalaman.

Bila entri-entri biasa saya ada manfaat kepada orang lain rasa seronok sangat. Takdelah rasa macam syok sendiri je tulis entri...hihihihi... Terima kasih awak yang baca entri saya tu. Hihihi...walaupon tak seberapa tapi saya seronok sampai hari ni tau....hahahaha....

You Might Also Like

4 apa kata anda?

  1. mudah sekarang orang search cari di google loni kan

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. Seronok bila entry boleh membantu orang lain..

    ReplyDelete
  3. wow terbaik lah.
    sebab tu la kan, dari writing kita ni kalau bagi manfaat, ia adalah pahala utk kita.
    kalau tak elok, tu yg dosa berpanjangan.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulilah memang seronok kan kak bila silent reader dapat manfaat dari entry kita. kadang kita tulis sebab nak share je pengalaman kita. tapi kadang ada jugak orang kondem kata semua benda pun nak cerita pftttttt

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^