Lebih 10 Ribu Jawatan Kosong di KerjaKosong.Co

3:50 PM

Semakin hari kadar pengangguran di negara kita semakin meningkat. Ini berpunca dari beberapa faktor seperti ekonomi, kejatuhan harga minyak dan pelbagai faktor yang lain termasuklah faktor individu itu sendiri yang terlalu memilih pekerjaan serta kurang kemahiran dalam bidang yang ingin di pilih.

sumber Google

Di zaman kegawatan ekonomi kini ramai yang tercari-cari pekerjaan tapi tak tahu di mana nak mencari. Korang tak perlu berpanas berhujan ke hulu ke hilir mencari kerja. Semuanya kini di hujung jari anda. Terdapat lebih 10 ribu jawatan kosong di KerjaKosong.Co. Klik saja di sana dan pilih mana-mana jawatan yang bersesuaian dengan kelulusan, pengalaman dan kemahiran korang.

Tahukah anda Malaysia mempunyai lebih daripada 500,000 orang penganggur yang mencari jawatan kosong 2019 ? Kadar pengangguran kian meningkat gara-gara gaji yang ditawarkan rendah dan skop kerja tidak sesuai.

Banyak jawatan kosong yang ada di Malaysia sama ada popular atau tidak, tapi memang banyak kekosongan jawatan seperti , jawatan kosong TNB, jawatan kosong polis bantuan, kerja kosong kelantan, jawatan kosong Terengganu dan jawatan kosong kerani.

Jawatan-jawatan kosong ini antara paling ramai orang cari dan orang minat. Mungkin kerjanya menarik dan gajinya setimpal dengan pekerjaan. Mungkin juga ada yang minat untuk berbakti kepada masyarakat tanpa mengira gaji.

Saya ingin memperkenalkan 1 laman web jawatan kosong yang menyediakan lebih daripada 10379 kerja kosong yang anda boleh pohon. Website ini telah membantu ramai orang mendapat pekerjaan yang mereka impikan setanding dengan kemahiran dan sijil yang dimiliki. Bagi mereka yang mahu cari kerja kosong, boleh lawati -> https://www.kerjakosong.co/ dan tengok jawatan kosong yang anda minati. Di dalam portal jawatan kosong ini, ada jawatan kosong kerajaan, jawatan kosong swasta, dan jawatan kosong SPA.

Pencarian kerja anda akan lebih mudah dengan adanya laman web ini. Laman web ini memberikan info-info kerja kosong yang terbaru, tepat , dan berserta tips mudah dapat kerja. Sama ada kerja kosong dari sektor kerajaan mahupun kerja kosong dari sektor swasta.
sumber Google

Bagi mereka yang selalu search google atau mencari jawatan kosong di laman web, anda mungkin bengang dan kecewa kerana terlalu banyak laman web yang pelik-pelik yang "kononnya" memaparkan jawatan kosong yang terkini, padahal jawatan tersebut tidak wujud atau sudah tamat tarikh permohonan.

Jadi kalau tak nak pening, pastikan hanya semak jawatan kosong di laman web KerjaKosong.Co sahaja ye! Jangan lupa bookmark laman web dan blog kerja kosong ini dan selalu check setiap hari.

Jom rebut peluang dengan memohon jawatan kosong dan hapuskan pengangguran kerana ia dapat menaikkan taraf ekonomi diri dan keluarga anda. Sekian sahaja perkongsian hari ini. Diharapkan anda dapat mencari jawatan kosong 2019 dengan mudah melalui portal jawatan kosong yang di kongsikan.


You Might Also Like

1 apa kata anda?

  1. itulah kan kadang tu jawatan yang ditawarkan tak sama dengan apa yang belajar dulu. kadang gaji pun tak setimpal. apapun moga pencari kerja mendapat pekerjaan yang baik.

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^