Garlic Balm Gajah Baring BALSAMO Bagus Untuk Seisi Keluarga

11:11 AM


Assalamualaikum,

Sejak jadi mak-mak beranak kecil ni bermacam-macam jenis minyak dan balm ada dalam simpanan. Kali ni kita cuba pula Garlic Balm dari Gajah Baring BALSAMO. Gajah Baring BALSAMO adalah satu produk istimewa untuk urutan kasih sayang seisi keluarga selain melembabkan kulit yang kering serta memberi nafas selesa.



Untuk ibu-ibu moden, Garlic Balm BALSAMO ni wajib ada di rumah kerana ia amat mudah digunakan untuk keselesaan nafas dan tidur yang berkualiti anak korang. Ia boleh digunakan selepas mandi pagi dan malam. Ia sesuai digunakan oleh bayi baru lahir hingga warga emas. Garlic Balm BALSAMO selamat untuk digunakan kerana tiada bahan kimia dan essential oil. Ia sangat natural tanpa bahan kimia yang berbahaya yang boleh menyebabkan kesan sampingan jangka panjang. Garlic Balm ini selamat digunakan dengan kerap. Produk ini adalah minyak bawang putih sebenar kerana baunya adalah bau sebenar bawang putih. Bila pakaikan kat anak baru-baru ni terus rasa lapar sebab bau seperti bau minyak bawang putih bihun PAMA.

Antara bahan-bahan yang digunakan dalam pembuatan Garlic Balm Gajah Baring BALSAMO :-
  • Extra Virgin Olive Oil-membantu melembabkan dan mengurangkan keradangan yang terjadi pada kulit.
  • Sunflower Oil & Vitamin E-membantu memelihara lapisan kulit daripada pencemaran dan kekurangan lembapan badan.
  • Beeswax-memiliki sifat antiinflamasi,antibakteria danantivirus sehingga dapat dimanfaatkan untuk membantu masalah iritasi kulit ringan.
  • Garlic-tumbuhan isitmewa yang banyak manfaat membantu memberi NAFAS SELESA pada keluarga.



Dihasilkan daripada petua tradisi iaitu minyak bawang putih yang diamalkan oleh nenek moyang kita dahulu, Garlic Balm ini dimodenkan untuk ibu-ibu bekerjaya dan ia tidak mudah tumpah kerana diperbuat dalam bentuk balm. Jadi ibu-ibu tak perlu risau minyak tertumpah dan senang untuk di bawa travel.

Cara menggunakan Garlic Balm Gajah Baring BALSAMO :-
Sapu pada bahagian yang diperlukan dan urutkan perlahan-lahan secara bulatan.

Harga promosi Garlic Balm Gajah Baring BALSAMO cuma RM29.90 tidak termasuk postage. Setiap pembelian awal akan menerima termometer comel macam ni.



Info lanjut tentang Garlic Balm Gajah Baring BALSAMO boleh ke :-
FB : Gajah baring HQ(Garlic Balm)
IG : gajahbaring_hq
Contact : 018-7665694
Diedarkan oleh : ARS PURE SOLUTION



You Might Also Like

0 apa kata anda?

komen yang murni-murni yek ^.^