Printcious | T-shirt printing online hasil design sendiri

4:17 PM

Assalamualaikum. Hujung-hujung puasa ni asyik sibuk nak raya sampaikan lupa panda Hari Bapa. Iskh…bajet pun dah habis banyak untuk raya camna nak beli hadiah istimewa yang best untuk abah Aqil Auni ni. Hmmm…apa yang nak di beli ni ye?

Tetiba teringat nak reka sendiri hadiah macam cantik macam comel untuk abah Aqil Auni. Kita fikir nak buat T-shirt untuk abah Aqil la. Alang-alang tu buatkan sekali untuk Aqil Auni juga. Biar sedondon ayah dan anak. Apalah reaksi suami saya nanti ya?

Korang pernah jumpa tak laman web yang menjual pelbagai cenderamata yang cantik comel di pasaran. Mungkin ada tapi mungkin juga harganya agak mahal. Ha…kat sini saya nak perkenalkan kat korang satu laman web yang menjual cenderamata hasil D.I.Y kita sendiri yang cantik dan comel dengan harga yang murah iaitu Printcious.com. Yang paling penting korang boleh design sendiri cenderamata yang korang nak berikan pada yang tersayang….haaaa…gitu. Barulah bermakna dan nampak ikhlas dari hati. Eh…jangan tak tahu, di Printcious.com juga korang boleh tempah t shirt printing online yang kita boleh reka sendiri design dia.

Printcious.com


Printcious.com menyediakan perkhidmatan menjual barangan cenderamata serta pencetakan hadiah barangan peribadi seperti mug, bantal, key-chain, frame gambar dan bermacam-macam lagi. Dengan tagline Printcious.com – Precious Gifts From Your Heart, ke semua barangan ini amat sesuai untuk pemberian hadiah pada yang tersayang ataupun rakan-rakan pada hari lahir, majlis perpisahan, kovokesyen atau untuk dekorasi di majlis hari jadi kelahiran anak. Printcious juga merupakan t shirt design maker malaysia.



Korang boleh pilih nak D.I.Y apa saja untuk orang yang tersayang. Semua comel-comel. Rasa nak ja tempah semua barangan di Printcious.com. Nak buat koleksi peribadi pon boleh.



Cara nak tempah pun amatlah mudah semudah ABC. Korang cuma perlu Sign-up sebagai new member di Printcious.com -->pilih barangan apa yang korang nak -->upload gambar korang yang cantik sweet atau yang mempunyai memori daun pisang-->edit/tambah tulisan/kata-kata yang romantik untuk pasangan korang --> dah boleh place order dan buat bayaran.


Senangkan?

Sapa kata D.I.Y barang tu susah. Di Printcious.com semuanya jadi lebih mudah.


Macam baju yang saya nak tempah untuk abah, Aqil dan Auni ni. Saya cari design apa yang nak diletakkan di baju. Nak match kan baju biar nampak sama. Kalau korang ada design yang best untuk di letakkan pada t-shirt yang korang nak tempah lagi best.

Pilih Graphic Tee-->upload design yang saya nak--> kalau nak tambah ayat boleh load text-->siap dah boleh add to cart.



Untuk baju kanak-kanak dan bayi pun boleh di tempah t shirt printing online di Printcious.

Yang best sekali PERCUMA KOS PENGHANTARAN seluruh Semenanjung Malaysia untuk setiap pembelian lebih dari RM70.

Untuk maklumat lanjut korang boleh layari :-



Printcious is also available in SingaporeAustraliaHong KongCanadaPhilippines & Taiwan


“If you are looking for best corporate t-shirt printing , don’t forget to contact them.
Or if you have any upcoming birthday party and would like to impress your guest, 
malaysia photo booth rental is your best entertainment.”

You Might Also Like

5 apa kata anda?

  1. lagi ada value sentimental kan boleh design sendiri..

    ReplyDelete
  2. nak try design sendiri nanti :)

    ReplyDelete
  3. best boleh design sendiri mengikut citarasa sendiri. hadiah yang pastinya mempunyai nilai yang tersendiri pada penerima.

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^