Jom Balik Kampung di Olive Tree Hotel Penang

2:49 PM


Assalamualaikum. Dah plan ke nak balik raya ke Penang raya ni? Rumah keluarga sesak dengan adik-beradik dan ipar-duai? Nak jaga aurat isteri tapi nak juga berada dekat dengan mak ayah dan adik-beradik waktu raya nanti?



Jangan risau, Olive Tree Hotel Penang menawarkan bilik yang selesa dengan harga yang murah sempena promosi "Jom Balik Kampung" sempena menyambut kedatangan bulan Ramadan dan hari raya nanti.

Dari serendah RM 215+ sebilik untuk satu malam, turut disediakan shuttle service ke Queensbay Mall, Sunshine Square, Airport Penang dan juga Gurney Plaza jika ingin membeli-belah.

Jom kita tinjau bilik yang disediakan untuk promosi "Jom Balik Kampung" dari Olive Tree Hotel ini.


Bilik yang luas dan selesa dengan kerusi rehat serta meja pejabat untuk kegunaan bagi yang menginap untuk bekerja.



Tandas yang luas serta bersih dengan peralatan yang disediakan.


Turut disediakan 37 rangkain tv untuk di tonton. Tak perlu risau, rancangan untuk kanak-kanak turut disediakan.


Bagi wanita mesti suka almari dengan cermin besar ini. Dan tak perlu risau, seterika dan mejanya turut disediakan. Jadi tak perlu nak bawa seterika sendiri dari rumah atau nak tunggu giliran seterika baju di rumah keluarga di malam raya.


Bagi yang menginap di Olive Tree Hotel Penang sepanjang berlansungnya promosi "Jom Balik Kampung" ini, ada diskaun 20% untuk makanan dan minuman di Sukkah Coffee House dan 7 lounge. Ha...best tak? Jadi tak perlu susah payah nak cari restoran lain nanti. Boleh saja makan di sana.


Boleh temxpah sekarang di :- www.olivetreehotel.com.my

Atau hubungi +604-6377777

Tempoh menginap bermula dari :-
18 Mei - 14 Jun 2018

You Might Also Like

5 apa kata anda?

komen yang murni-murni yek ^.^