17 Mei Datang Lagi

8:00 AM

Assalamualaikum. Hai semua. Selamat berpuasa.

Hari ni 17 Mei 2018 hari penuh makna buat maktang...hihihi...selain sambut puasa pada 17 Mei kalini (walaupun maktang tak puasa), maktang juga sambut hari lahir pada tarikh hari ni juga.


Takdenya nak sambut makan luar kek bagai, dalam pantangkan. Mampu tengok orang berbuka makan sedap-sedap je la...huhuhu...

Nasib la dah sambut besday awal hari tu. Kalau tak kempunan nak makan kek.


Hadiah paling bermakna maktang dapat besday kalini?

Ni ha...seorang puteri #comelsipipimerah. Cukuplah dapat hadiah ni ja. Hat lain-lain nanti-nanti pon takpa. 4 tahun oiii menunggu #adikabangaqil ni. Ingatkan dah takde rezeki dah. Nak plak dapat perempuan....memang sangat-sangat bermakna la.


Doakan yang baik-baik untuk kami berdua melepasi fasa berpantang ni dan doakan maktang dapat BF #comelsipipimerah ni dengan jayanya....aamiin.

You Might Also Like

1 apa kata anda?

  1. Happy birthday Zai.. itulah hadiah yang paling bermakna tu.. tahun depan celebrate skali laa.. beza 10 hari jer.. apapun moga cepat boleh berpuasa, tak payah nak ganti banyak hari nanti..

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers