JAG Reward | Tonton Iklan dan Share Pun Dapat Duit

4:24 PM


Assalamualaikum…

Meh sini kita nak share satu platform yang boleh jana pendapatan sampingan. Percaya atau tak dengan menonton iklan dan share kita boleh dapat duit. Iyelah sambil-sambil dok belek-belek FB dan IG kat phone tu apa kata ambil masa dalam 5 minit jana pendapatan sampingan. Ambil masa tak lama pun. Sekarang ni kita suka dengan platform Jag Rewards.

Apa itu Jag Reward?
JAG adalah platform untuk mempromosikan jenama dan produk di social media dengan menggunakan khidmat mikro-influencer.



Download app Jag Reward di phone korang dulu. Lepas tu register tau. Jangan risau, JAG tak minta nombor IC korang pun. Lepas dah isi semua korang dah boleh tengok aktiviti terkini kat JAG. Kalau yang masih kosong korang boleh la buat task yang diberikan. Ni contoh task yang saya penah buat.






Selesai share korang kena bagi link yang korang share kat JAG dan point akan masuk ke dalam akaun JAG korang. Lagi banyak iklan yang korang kumpul dan share lagi banyak point korang dapat. Point ni korang boleh redeem samada nak cash out atau tukarkan dengan baucer.





Ni yang saya redeem. Jadilah habuan makan lekat celah gigi dengan family kecil saya. Sambil-sambil main phone dapat juga income.


Ha tunggu apalagi. Download app JAG Reward dan jangan lupa masukkan [zaizamree] sebagai referral korang atau boleh klik link https://my.jagreward.com/member/register/?referrer=zaizamree. Korang akan terima bonus RM50 kalau guna link tu.

Selamat buat duit semua.

You Might Also Like

4 apa kata anda?

komen yang murni-murni yek ^.^