Anugerah | Aqil Najmi 19 bulan

10:35 AM

Assalamualaikum
 
Semalam 10/5 genap Aqil Najmi 19 bulan.
Dah tak lama nak masuk 2 tahun dah.
Dah besar...dah berat...banyak akal dan dah banyak word yang Aqil sebut tapi belum pandai gabung-gabung ayat.
 
Takpe la nak...pelan-pelan.
 
Tapi kalau ABC dia dah boleh ingat banyak huruf dah cuma tunggang langgang.
Tak salah dalam 10 huruf dah dia dok sebut sambil contiang-contiang.
Kunun dok tulis huruf sambil sebut la tu.
Tiru macam mama buat.Sambil tulis sambil sebut...hihihi...
 
 
Dok check gigi dah banyak yang tumbuh.Dah 12 batang dah cuma gigi geraham tak muncul-muncul lagi.Memang keturunan gigi lambat betoi ni...hihihi...
 
Hai la anak.Cepatnya awak besar.Kalau boleh nak awak kecik comey macam dulu.
Ah....rindunya masa awak baby.


You Might Also Like

8 apa kata anda?

  1. Singgah pagi..
    kejap je masa berlalu...
    klu rindu baby..kena berank lagi nie :)

    ReplyDelete
  2. wah abang aqil dah besar dah... tak lama lagi boleh pergi school dah ni ek?

    ReplyDelete
  3. uwah besday kita sama bulan la syg. selamat ke 19bulan abg comel. membesar dengan sikat dan cergas ya. jadi anak yg soleh dan penyejuk mata mama. nnt ada rezeki kita jumpa ya.

    ReplyDelete
  4. comel je aqil.dah besar sgt eh pandai tulis2...mesti rindu sgt masa dia baby2

    ReplyDelete
  5. Comelnya aqil ni pandai tulis pula tu! Hehe

    ReplyDelete
  6. aah lupa nak tulis perkembangan dia. nak kena tulis ni nanti lama2 lupa dah huuuu.

    pandai Aqil pegang pensil pun pandai je haaa tu lepas ni mesti boleh gabung2 ayat pulak haaaa

    ReplyDelete
  7. Assalam zai,
    semalam baru lepaih dok gosip2 ngan hubby pasai anak
    dah tak ingat bila si boboboy tu gigi penuh, bila dia boleh mula cakap lancar (ayat) he3
    tau2
    gigi dah penuh, mulut macam bertih jagung :P

    ReplyDelete
  8. hehehe ni penyakit mak mak ni.. bila anak kecik suruh besaq cepat.. anak da besaq tingat time kecik =P

    pening anak tu nak jadi kecik ke besaq ? miahaha.. apa lagi kak ? junior la sorang lagi hehee..

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers