Gelagat Aqil Najmi makan

4:23 PM

Assalamualaikum
 
Tiap kali anak makan saya mesti pegang henpon nak snap pic dia.
Suka sangat tengok gelagat dia makan.
Pastu Aqil pon sama bila tengok kita halakan henpon kat dia buat gaya-gaya dan muka.
Eiiiiii...geram betul.
Dah cerdik dah dia ni.


You Might Also Like

7 apa kata anda?

  1. ala omeinya... dh pndai mkn suap sndri tu

    ReplyDelete
  2. ala omeinya... dh pndai mkn suap sndri tu

    ReplyDelete
  3. Assalam zai...
    geram toi ngan aqil he3
    leh pm alamat tak??
    kalo sudi sha nak pos cekelat langkawi kat aqil boleh dop???he3
    nurkhu_sha@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. Assalam zai...
    geram toi ngan aqil he3
    leh pm alamat tak??
    kalo sudi sha nak pos cekelat langkawi kat aqil boleh dop???he3
    nurkhu_sha@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. muka tetap tengok kamera haha...jadi model ajelah Aqil

    ReplyDelete
  6. tunggu beso sikit lagi mcm abg uwais. kita hala hp dia main ambik hp. nak selfie =='

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers