Bekpes di hari Jumaat hari gaji

10:58 AM

Assalamualaikum
 
Hari ni muka atta sinyummmm banyak.Dah gaji maaaa...eh silap...baru gaji maaaa...
Orang len duit gaji dah nak abes kami kat sini baru dapat gaji.
 
Di pagi yang mulia ni ada kawan-kawan buat kenduri sikit.Ewah...kita sarapan makan Cheesekut dan Marble kek.Hebat!!!!
 
 
 
Rezeki kami >.<
 
Makaseh yang yang wat kenduri ek.Moga dimurahkan rezeki selalu.

You Might Also Like

7 apa kata anda?

  1. waaaa.
    hari gji boleh mkn mewah skit kan?
    rzeki. alhamdulillah! :)
    sedap napak cheskut tu ...huhu

    ReplyDelete
  2. Assalam zai..
    sob3, iols sok baru gaji :(
    Zai, courier kena re-post sob3
    Sory bb aqil sob3

    ReplyDelete
  3. marble cake tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

    ReplyDelete
  4. marble kek tu nampak sangat tempting la

    ReplyDelete
  5. erm erm nanti nak letak mcm gitu pulak lah atas cheeskut nanti erm erm

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers