Cabaran 30 hari | Hari ke-12 #5 Wishlist Saya

2:57 PM

Assalamualaikum
 
Cabaran hari ni pasai wishlist saya.Emmm....emmm...banyak wishlist ni.
Biasa la manusia....semuanya kita nak tapi hat yang terpenting je la nak cite kat sini.
 
5 wishlist saya
 
1-Rumah sendiri
Sapa pon memang nak ada rumah sendiri.Sekarang ni dalam proses dok riki rumah dan sediakan dokumen.Hari tu dah ada rumah yang sesuai dengan harga dan tangga gaji kami suami isteri tapi jauh sesangat dari tempat keja kami berdua so pusing dan pusing lagi.Insyaallah...akan di usahakan untuk ini dulu.
 
2-Anak perempuan
Saya tak kisah dapat anak laki ke pompuan masa mengandung dulu tapi bila dah ada anak lelaki mesti la kita teringin nak ada anak pompuan plak kan?Leh la beli baju gaun comey-comey...ikat tocang pakai sepit rambut bagai...hihihi...
 
3-Surirumah tangga sepenuh masa
Memang impikan nak dok rumah mengasuh anak sendiri, masak makan jamu anak suami(kesian...suami jarang-jarang dapat rasa air tangan saya.Selalu saya balik keja suami pi keja balik), didik anak sendiri semua.Cakap kat suami...suami cakap kita bagi maintain dulu bisnes kita...dah ada rumah so time tu boleh la nak berenti.Harap-harap bisnes suami maju jaya....Amin
 
4-Holiday a.k.a honeymoon honeydew
Suami saya jenis family type so bila cuti panjang sikit mesti balik rumah FIL tido sana.Tak pon balik rumah mak saya.Nak la juga pi holiday bertiga dengan anak kat memana....sobbbbs...paling hebat hari tu pi Cameron ja.Yang pi Melaka tu tak di kira honeymoon sebab tido umah kak ipar with mertua.Bila ajak cuti panjang sikit mesti nanti la...nanti la...rajin keja sungguh pon payah :-/
 
5-Menunaikan umrah bersama keluarga
Insyaallah kalau di jemput sekali lagi oleh Allah nak juga ke Mekah bersama keluarga.Dulu dah buat haji so dapat pi wat umrah pon jadi la.Pi dengan mak, mertua, suami dan anak.Kan sonok camtu.Harap-harap ada rezeki ke arah tu....Amin
 
 
Ha...tu je la 5 wishlist saya yang terpenting.Hat lelain macam nak rantai emas intan berlian tu ada gak cuma tu tak penting sangat pon...hahahaha
 
 

You Might Also Like

2 apa kata anda?

  1. saye nk ank laki n pompuan..
    hihi..
    sorg pon xde lg ni..
    insyaAllah ade rezeki nt..

    ReplyDelete
  2. sama la. tak pernah lagi cuti bertiga. selalu mesti dengan family. bukan tak seronok tapi ada masa nak jugak hanya kita aje kan kak zai

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers