Berlatih, berlatih dan terus berlatih

10:26 AM

Assalamualaikum
 
First day keja selepas 4 hari cuti.Cuti 4 hari pon tak ke mana-mana just balik rumah tok Besah je la.
Bosan abah asik keja keja keja so bek dok umah tok Besah.Ada gak kawan nak sembang.
 
Balik rumah tok Besah lupa plak bawa balik mainan dia.Just bawa balik keta mainan dan bola kecik.Aqil boring dia main tolak kerusi makan rumah tok Besah.
 
Hari Sabtu
 
Hari Ahad
 
Hari Isnin
Gigih dia berlatih berjalan guna kusi tok Besah.Tak penat plak tu.Dia lagi seronok tapi kita yang takut.Tok Besah malam first tu bising gak tapi esok-esok tu tak bising dah.Redha je la cucu dia dok main tolak kusi.
 
Hari Isnin tu tengah syok dok tolak tetiba paksu mai pegang kerusi.Terus sentot Aqil nak main.Tak jadi dah nak tolak.

You Might Also Like

10 apa kata anda?

  1. budak2 memang suka main tolak kusi.yg kita xbg tulah yg dia suka sgt heheh

    ReplyDelete
  2. mcm luth start jalan..
    tp luth tolak kerusi plstik yg ringan tu..

    ReplyDelete
  3. Siti...patut la dia gigih.mmg bdk2 suka kusi

    ReplyDelete
  4. PB...oho...kiranya x lama dh nk jln la ni

    ReplyDelete
  5. alahaiii so sweeett... rindu pulak moment macam nie... :)

    ReplyDelete
  6. adik idah...hihihi...kena bsalin lg sorang la cmtu

    ReplyDelete
  7. hahahaha reti pulak tu sentot. kalau uwais takde lah makna sentot2. lg dia marah org halang adalah =.=

    ReplyDelete
  8. Kalau hari hari Aqil tolak tarik kerusi cepat jalan tu gamaknya Zai...dah praktis hari hari

    ReplyDelete
  9. dia pndai sentot kira.xtau bljr dr sapa...hahaha =.=

    ReplyDelete
  10. itu la rsnya sis OKje.kena paktis slalu la cmni

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers