Jom Tookar | Promosi Red Hot Sempena Tahun Baru Cina

10:55 AM


Jom Tookar | Promosi Red Hot Sempena Tahun Baru Cina




Ingat lagi pertama kali nak membeli kereta baru, bermacam pancaroba kena tempuh(dramatik sikit :p). Nak-nak plak kita ni orang perempuan, tak pandai bab-bab kereta. Kalau ikut tu beli asal boleh ja sebab tak pandai nak pilih dan tak tahu mana agen yang terbaik boleh berikan perkhidmatan sewaktu proses jual beli kereta. Dah tu kena ke sana-sini nak tengok kereta mana yang berkenan. Aih…susahnya nak beli kereta masa tu.





Tapi sekarang tak susah lagi, korang boleh je beli atau tukar kereta baru di  Tookar yang merupakan satu website belian kereta secara atas talian. Ha…tak perlu susah-susah lagi nak ke sana ke sini. Dok depan PC/laptop di ofis atau rumah saja dah boleh beli kereta. Oppps….bukan kereta mainan tau.
Dan sempena Tahun Baru Cina ini, Tookar ada menyediakan promosi "red hot" yang membolehkan korang mendapat rebat dan diskaun disamping penjimatan masa dan wang. Di samping jual beli kereta korang juga boleh mendapat angpau bermula RM1000 di Tookar. Ha…sapa tak mau kan kalau boleh dapat angpau banyak macam tu.



Cara Membeli Kereta di Tookar.my


⏩Dah cakap belian atas talian, jadi korang kena la masuk laman sesawang Tookar.my dulu.

https://www.tookar.my/

⏩Register dahulu. Masukkan nombor telefon bimbit atau login menerusi akaun facebook korang.
⏩Pilih jenama kereta idaman. Pilih warna dan spesifikasi kereta yang korang nak.

⏩Pilih tawaran terbaik yang Tookar berikan.
⏩Bersedia membuat tempahan. Bayar minimum booking fee.
⏩Tunggu panggilan dari agen sah Tookar untuk membantu korang dalam urusan pinjaman loan dan penghantaran kereta idaman korang.



Sangat-sangat mudah. Jimat masa dan tak perlu nak ke sana ke sini urusakan pembelian kereta idaman korang.


Ramai pelanggan berpuashati dengan perkhidmatan dari Tookar jadi tak usah ragu-ragu lagi dan service penghantaran kereta anda adalah PERCUMA.


Jadi apa tunggu lagi. Jom dapatkan angpau sempena Tahun Baru Cina in di Tookar dan dapatkan rebat dan diskaun yang sangat hebat.
Boleh dapatkan diskaun hebat jika korang menggunakan kod SL1E8PC2 sewaktu pembelian.
Promosi Red Hot sempena Tahun Baru Cina ini tamat pada awal Februari 2017 ini. Cepat cepat, jangan terlepas peluang ini.
Jom Tookar!!!

You Might Also Like

5 apa kata anda?

komen yang murni-murni yek ^.^