Gong Xi...Gong Xi...

4:49 PM

Assalamualaikum
 
Sempena CNY ni Aqil tak terlepas dapat duit raya dari tokey abah, tok angkat, kawan mama dan juga jiran bawah umah.
Bila di kira-kira mama boleh beli cincin emas sebentuk ni...hihihi...
 
 
Mama cakap je.Tak ambik pon.Kita simpan dalam akaun sayang ye.
 
Makaseh pada semua yang ingat nak bagi duit raya kat Aqil walaupon bukan raya Aqil.
Tak sangka nak dapat banyak.Tang jiran bawah umah tu siap cakap hari-hari dia dok tengok pintu terkunci ja dok tunggu Aqil berdiri depan grill umah macam selalu...hihihi...
Dah cuti panjang...mama ambik kesempatan balik kampung dekat tet tu sementara abah kena keja.
Kang bosan plak dok kat umah berdua cuti 5 hari kan.
 
Alhamdulillah....rezeki Aqil.

You Might Also Like

7 apa kata anda?

komen yang murni-murni yek ^.^