Nampak sama tak?

9:20 AM

Assalamualaikum

Tengah godek-godek fon nampak pic Izara.
Compare dengan Aqil nampak seiras macam kembar laki pompuan...hihihi...

Ampa ada nampak sama tak?
Kat mana ek yang sama tu ke mata saya ni je yang nampak lagutu.



You Might Also Like

10 apa kata anda?

  1. sama kak zai kat hidung dengan lebaq senyuman tu. comelnya deduaa. geram!!

    ReplyDelete
  2. ofkos la samam kt gg..btoi dk kak zai?

    ReplyDelete
  3. aah seiras. hidung, senyum dengan gigi tu. kalau Aqil ada adik pmpuan mcm gini la kot iras muka dia hihihi

    ReplyDelete
  4. tang gigi tu sama laa.a...btw jom join giveaway kami http://www.yoorinmelacolea.blogspot.com/2015/06/giveaway-efg-mega-raya-2015-rm3100.html .. rebut peluang menang duit raya berjumlah RM3100!!

    ReplyDelete
  5. tang muka mata hidung ngna mulut sama
    xlama lg dptlah sepasang amin hehe

    ReplyDelete
  6. Assalam zai,
    haaaaaaaaaa
    tang gigi sama :)
    senyum sama :)

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers