Pool di rumah tok Besah

4:48 PM

Assalamualaikum

Salam Ahad semua.Hari ni macam biasa balik umah tok Besah.
Abah keja macam biasa.Selasa baru la cuti.

Aqil kat sini selalunya saya just pakaikan pempes ja.
Barbahang...haba...berpeluh-peluh.
Biasa la umah kampung bumbung zink.
Kalau tak lencun baju tu taktau nak kata spesis mana...hik...

Tadi saja la saya buka baju dia.Laju ja dia lari ke bilik air.
Hero saya ni memang suka mandi.
2 kali kot mandi kat umah tok Besah tadi.
Saja la boh dalam kolah plastik...tudia...sakan dia punya mandi.


Tingat plak kita masa kecik-kecik dulu.
Asal bulan posa ja mesti mandi nak kena berendam dalam besen...hihihi...
Pastu lepas mandi buat-buat letih balik.



You Might Also Like

7 apa kata anda?

  1. seronok bkn main si aqil ni main air..
    hihik

    ReplyDelete
  2. Assalam zai,
    bebudak2 ni kalo dapat maen ayor memang abeh ati
    jenuh nak ajak kluor kan3

    ReplyDelete
  3. Assalam zai,
    bebudak2 ni kalo dapat maen ayor memang abeh ati
    jenuh nak ajak kluor kan3

    ReplyDelete
  4. bebudak dengan air memang berpisah tiada hihihhii. lagi syok la aqil dapat berendam tu hihihihi

    uwais kalau dapat peluang mandi pool mesti jenuh nak pujuk ajak masuk dalam

    ReplyDelete
  5. Macam adik sepupu saya yang ibu saya jaga, dia pun suka main air dlm besen haha. Anyway done following akak punya blog :)

    ReplyDelete
  6. budak kecil kalau dapat berendam..
    memang sakan.. hehe kita yang tua ni pun sama aje.. suka sejuk =)

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers