Gong Xi...Gong Xi...

4:49 PM

Assalamualaikum
 
Sempena CNY ni Aqil tak terlepas dapat duit raya dari tokey abah, tok angkat, kawan mama dan juga jiran bawah umah.
Bila di kira-kira mama boleh beli cincin emas sebentuk ni...hihihi...
 
 
Mama cakap je.Tak ambik pon.Kita simpan dalam akaun sayang ye.
 
Makaseh pada semua yang ingat nak bagi duit raya kat Aqil walaupon bukan raya Aqil.
Tak sangka nak dapat banyak.Tang jiran bawah umah tu siap cakap hari-hari dia dok tengok pintu terkunci ja dok tunggu Aqil berdiri depan grill umah macam selalu...hihihi...
Dah cuti panjang...mama ambik kesempatan balik kampung dekat tet tu sementara abah kena keja.
Kang bosan plak dok kat umah berdua cuti 5 hari kan.
 
Alhamdulillah....rezeki Aqil.

You Might Also Like

7 apa kata anda?

  1. untung laaaaa..banyak betul dapat angpow!! hahaha

    ReplyDelete
  2. bestnye aqil dpt angpaw..
    antie ezy jeles..
    :D

    ReplyDelete
  3. alhamdulilah rezeki Aqil kan. ada yang tunggu aqil keluar tetiap petang rupanya hihihihi

    ReplyDelete
  4. amboiiii
    byknya angpow
    rezeki CNY nampaknya

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers