Terkejut tengok nama sama kat kad kawen

11:37 PM

Assalamualaikum

Wuuuuu....Ramadhan ke-6 cheq masih qheja.Macam biasa bila qheja berbuka kat ataih jalan la jawabnya.
Tak banyak beza pon kalau buka ataih jalan atau kat umah.
Berbuka 7.37 malam....sampai umah lebih kurang pukul 8.15 malam camtu.
So tak rasa ralat sangat la.Lagi pon dah tugas kan...

Balik ja qheja macam biasa mesti check surat kat dalam bakul surat.
Ternampak 2 keping kad kawen baru.
Belek-belek nama kat kad terus cakap dalam ati... 'Eh...ada orang nama Zack & Zai gak ye nak kawen lepas raya'.
Belek kat dalam kad plak tengok nama penuh pengantin terus cakap 'Aik...nama pengantin macam nama aku ja?'
Tengok ja alamat baru la pasan yang kad jemputan kahwin tu dari pihak laki.
Adessss....camna boleh tak pasan tu nama sendiri tak tau....iskhhhh....
Naseb tak tanya mak lagi...kalau tak wat malu ja =..='

You Might Also Like

6 apa kata anda?

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers