Cerita dalam teksi

8:59 AM

Assalamualaikum

Sebelum terlupa meh nak story cite masa dalam teksi sewaktu menuju umah omak angkat cheq kat Bandar Tun Razak tu.Critanya bersambung dari entry Sehari Di Kolumpo.
Kan...takut plak ada yang tertanya-tanya ada ke Bandar Tun Razak kat Penang ni...hehehe...

Cheq : Pakcik...JUJUR(nama taman) ek?
Dreba : Kat pasar ke?
Cheq : Tak tak...sebelum tu.Nanti saya bagitau pakcik.
Dreba : Tak balik kampung ke?
Cheq : (Errr...nak cakap apa ek?Boh je la apa-apa pon) Baru balik dari kampung la ni.Baru sampai sini.
Dreba : Sorang ja?Suami anak-anak mana?
Cheq : Tak kawen lagi la pakcik.
Dreba : La..yeke?Keje mana kat sini?
Cheq : (Menipu lagi takut kantoi) Ala keje kat sini-sini je.
Dreba : Klau camtu ambik nombor tipon abang kot-kot nanti ada apa-apa hal ke...nak gi mana-mana ke abang boleh hantarkan.
Cheq : Ha??? No tepon?Emmm....boleh la...apa nombornya (ambik je la...pasni dah tak jumpa dah...)
Dreba : 010...... apa-apa hal call la ye.Boh nama abang teksi biru.
Cheq : Ok ok...nanti apa-apa hal saya call (sambil-sambil tekan telefon kengkunun tengah taip no dreba ni)

Bila dok dalam bas time balik semalam baru cheq teringat entry CIK GKSB.Tapi Cik GK punya versi lain.
Cheq punya versi sendiri nak menipu sendiri yang kena ayat.Kan dah kena.
Klau ngaku orang Penang mai melawat kawasan je kan senang.Ni kata dok situ lagi pakcik dreba menjadi-jadi la....haiiiiishhhhh...


notakukukakiku :~lenkali jangan nak menipu.tak baik untuk kesihatan okkkkkkkkkk...

You Might Also Like

1 apa kata anda?

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers