Saja nak menayang gambaq....lalalalala....

8:51 AM

Assalamualaikum

Masa cheq jalan kaki nak masuk Fort Cornwallis sempat la snap pic sendiri dan pic menara jam ni.
Klau yang penah mai penang maybe tau menara jam ni kat mana.

Disebabkan khemah-khemah di pasang dalam Fort Cornwallis maka semua nota penting berkenaan sejarah di simpan.
Yang tinggal ni ja.
Tu pon sebab takleh cabut.
Klau leh cabut rasanya depa simpan jugak apa....hehehehe....

Ni pic masa mula-mula masuk pintu Fort Cornwallis.
Ada PHOTO BOOTH sponser by company.
Leh snap satu pic sorang or satu family.
Dua jam lepas tu leh ambik gambar yang dah siap.

Pic ni pon hasil dari PHOTO BOOTH.
K.Hasnah segan nak snap pic sorang-sorang.
Ajak cheq....emmm...tak tolak la...kuikuikui....

 Terover dari tuan punya voucher...hik...

Pas abes acara tengahari panas terik nak jugak bergambar kat atas bukit ni.

hahaha...ada gak bukti cheq dah bergambaq dengan meriam ni.
Asik dok tengok orang lain je dok snap kat sini....akhirnya ada jugak.

Next projek~naik Bukit Bendera

You Might Also Like

0 apa kata anda?

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers