Anugerah | 1 tahun 10 bulan

12:41 PM

Anugerah | 1 tahun 10 bulan

 
 
Cepatnya masa berlalu.Aqil Najmi dah setahun 10 bulan dah.
 
 
Tak sangka dah ada anak besar camni.Eh...memang kalau ke mana-mana orang akan tanya umo dia dulu.
 
3 tahun ek?
 
Eh...bukan...bukan...baru setahun 9 bulan ja ni.
 
Semua tertipu dengan susuk tubuh dia yang SADO lagi MANTOP....ekekekeke....
Padahal kawan tu nak susun ayat pon tak reti lagi...kah...kah...kah...
 

senyum cara Aqil
 
Khamis ni nak repeat check-up Aqil kat KK.Wuuuuuu...jangan la naik mendadak lagi nak oiiii...susah hati mama ni aih padahal bagi makan tak banyak mana pon.
Berat tulang ja kot no.
 
Moga kamu jadi anak yang berjaya dunia dan akhirat...amin.

You Might Also Like

15 apa kata anda?

  1. hai aqil.long time no see u=))

    salam singgah dari #bloggerutara

    ReplyDelete
  2. comel nya Aqil..

    haah.. nampak besaq...

    ReplyDelete
  3. Aamiiin!! Semangatnya Aqil..memang nampak mcm 3tahun..hihihihi

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. aqil memang nampak macam budak besar

    ReplyDelete
  6. memang mantop sungguh Aqil bambam ni kekeke..

    ReplyDelete
  7. Sado dan comel je Aqil.. semoga membesar menjadi anak yg soleh ye Aqil..

    ReplyDelete
  8. serius 9 bulan?besar gak anak sis..susu ibu gak ni...semoga ank sis menjadi anak yg soleh.

    ReplyDelete
  9. cantikkkkkk Aqil senyum. uwais kalau senyum jelir lidah grrr sgt

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers