2nd night dinner

11:27 AM

Assalamualaikum

Hari ni kelam-kabut cikit.Pukul 12 dah nak balik.
Malam ni saya jadi committee lagi untuk company dinner.
Mesti pelik apasal company dinner buat 2 kali...hahahaha...
Sebenarnya nak buat sekali tapi atas sebab-sebab yang tak dapat di elakkan terpaksa la buat 2 kali.

Malam ni mungkin dia akan berkhidmat.Hari Jumaat tu masa ronda dewan rasa macam tangan kosong ja.Macam pelik pon ada bila tak pegang sesuatu.


Nah sekeping gambaq kembaq...hahahaha...


You Might Also Like

5 apa kata anda?

  1. kemain lagi samap dua dinner kita ni separuh pun xde hihi

    ReplyDelete
  2. Untunglah orang tu dapat pegi 2 kali Zai....hihi....
    Dapat DSLR terus berselfie yer, cantik!

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers