Wordless Wednesday | Throwback 23082012

1:48 PM

Assalamualaikum
 
Baru nak throwback.Dah lepas 4 hari dah...hahaha...
Dah 2 tahun dah...Alhamdulillah.
Nikah kawen hari yang sama hihihi so takyah ingat tarikh nikah tarikh sanding.
 

You Might Also Like

15 apa kata anda?

  1. Happy anniversary...semoga kekal bahagia hingga ke Jannah :-)

    ReplyDelete
  2. so sweett... :)
    Happy anniversary buat zai & kekanda... semoga jodoh kalian berkekalan... :)

    ReplyDelete
  3. Semoga bahagia dan kekal hingga ke al-Firdausi..
    Salam sayang dari mummy-ann

    ReplyDelete
  4. happy aniversay Zai..
    kata aku kah? yg selalu confius tarikh kahwin..haha

    ReplyDelete
  5. happy anniversary...moga sentiasa bahagia :-)

    ReplyDelete
  6. Happy Anniversary Zai...moga kekal bahagia hingga ke Jannah...
    Merahnya Zai.....tapi cantik! Biar orang nampak pengantinkan....hehe

    ReplyDelete
  7. makaseh okje...

    hahaha....balas dendam kt suami tu sbb dia xmo pkai kaler pink so zai ambik kaler merah ang ang

    ReplyDelete
  8. hari berkenaan tak pergi pun kenduri kak zai. yela dekat dgn cuti merdeka. selalu kalau cuti mesti lepas ke ipoh punya ihihihihi :p

    ReplyDelete
  9. xpa...ada wakil kira dh hr tu si nadh & dikli...hahahaha

    ReplyDelete
  10. selamat ulangtahun sis.
    merahnya hihi

    akak, tenkiu tau singgah blog saya spnjng ketiadaan saya ni.jenuh nka marathon bw ni.hihi. in shaa Allah lagi 3 hbislah pntg.. saya singgah blik erk :)

    saya bersalin 10/8/2014

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers