Anugerah | Potong rambut

9:46 AM

Assalamualaikum
 
Semalam bawa Aqil Najmi gunting rambut.Masuk ni dah kali ke-4 Aqil gunting rambut.Cepat panjang sungguh rambut Aqil.Macam biasa gunting kat kedai la.Hebat macam orang besaq.
 
 
Boleh ja kalau nak gunting sendiri tapi abah dia tak berapa berani sebab rambut Aqil yang tebal dan panjang.Ni pon jenuh ane tu dok pulun pegang kepala dia.
 
 
Part paling last nak buang rambut kat atas bagi nipis cikit lagi dah tak sempat.Aqil dah meraung nak kat mama.Hai la anak...sebelum-sebelum ni ok ja.Baru sekarang takut nak potong rambut dah.

You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. comeyyy mcm topi dah pulak nampak kepala aqil hahaha

    ReplyDelete
  2. SU...hahaha...yg tu gmbq smblm dia meraung tu.yg atas tu sempat dnipiskan tp x sempat buang smua

    ReplyDelete
  3. hamboiiii rambut dia pesyen pesyen hikhikhik.

    ReplyDelete
  4. cantik fesyen rambut Aqil..hehe

    ReplyDelete
  5. ana...hahahaha...cmgitu la klau rmbut tlampau lebat

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers