Makan kenduri di hari Selasa

1:14 PM

Assalamualaikum
 
Minggu cuti sekolah kenduri kawen sana sini.Sabtu Ahad berderet-deret ja kenduri.Ahad lepas kenduri adik member.Pi tapi tak snap pic pon.Pengantin pon tak jumpa....hahahaha...Makan dah beround-round tapi tak nampak pengantin.
 
Semalam coti.Pi makan kenduri area Pokok Sena.Maybe dah banyak sangat kenduri hari Sabtu Ahad so pengantin wat kenduri hari Selasa.
 Tahniah pada pasangan pengantin.Moga berbahagia hingga Jannah.
 
Balik awai dari kenduri tengah panas lit lit.Saja la tumpang berteduh kat pokok buluh tu.Terus rasa nak snap sekeping dua kat situ.
 
Sepanjang perjalanan balik dari Pokok Sena Aqil lena ja.Maybe penat sangat kat umah kenduri ditambah dengan keadaan panas.Masuk keta trus pengsan.Bila sampai umah muka pon ada senyum sebab cukup tido dan susu dia.Cuba dia letih mau dia ngamuk-ngamuk.

You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. eeee geram betoi tengok dia renyeh2 tue. cubit nanti haaaaaaa

    ReplyDelete
  2. dia mkn tdoq cukup bgn pon leh renyeh la

    ReplyDelete
  3. Jarang dengaq kenduri hari Selasa....
    Alahai comenya budak yg dah kenyang susu ngan tidoq

    ReplyDelete
  4. kan hainom...jrg sgt2 knduri wt hari keja.bdk tu mmg.cuba x cukup susu n tdo mengamuk mcm org pukul dia

    ReplyDelete
  5. musim kenduri2 lah cuti2 sekolah lepas kan..

    ReplyDelete
  6. selamat pengantin baru buat pasangan pengantin.. moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat..

    psstt: geram tengok dak Aqil tersengih gitu.. ;)

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers