Murah air mata

9:38 PM

Sejak-sejak mengandung ni saya memang murah dengan air mata.
Sikit-sikit nak nangis...sikit-sikit nak nangis.Iskh...tak rock betoi la.

Penah satu hari suami tegur...
''Eh...awat dok nangis plak ni?Abang ada salah cakap ka tadi?''

''Ala jangan la kacau.'' Tolak suami sambil buat-buat marah padahal nak cover malu sebab nangis tengok cite Korea.
See...layan cite Korea pon boleh nangis.Hadoooooih....
Tu belom tengok part layan cite Hindustan masa zaman-zaman kegemilangan Shah Rukh Khan.
Pastu suka plak layan cite Cina atau Korea yang ada macam zaman maharaja-maharaja...kungfu-kungfu.Bila part sedih ja mesti nangis.....haiiiiihhhhh...
Cite Melayu?Errr....errr....tahla...tak tengok.Lepas abes tengok berita terus tutup tv kalau takda cite Cina or Korea yang best-best.

Tu belom bab lain.
Suami balik lambat sikit...nangis.
Suami balik lupa beli makan...nangis.
Suami balik penat buat tak layan...nangis.
Suami tak balik sebab anta kak ipar kat mana-mana...nangis.

Hoiiii....selalu sangat ah nangis ni.Hormon dah carca-marba ka?
Ke ngada-ngada nak anje-anje nak perhatian.
Pastu esok pi keja mata bengkak-bengkak sembang pon malu nak pandang muka orang takut orang pasan...hehehehe...
Pembawakkan sungguh.




p/s: Mood ketaq.Esok nak jumpa pakar kat HSJ.Moga-moga semuanya baik-baik saja.

You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. hihi... jgn nt baby ni kuat tacing dh la..

    ReplyDelete
  2. hihihi memang ramai ibu mengandung yang berperasaan macam tue kak zai. sama mcm kira. tp kira kurang sikit la dari kak zai. layan tibi takde la selalu nangis.hihihi

    ReplyDelete
  3. tu la cik ezy...rsau baby yg lbh2 tacing nti :p

    ReplyDelete
  4. ju pon sm ek?hahaha...ingatkn jiwa dh makin sensitif ka apa

    ReplyDelete
  5. iskh...malu dgn kiera...lyn tibi pon boleh nangis...tah apa2 la

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers