Bila tengok....MasyaAllah....

2:33 PM

Sebelum-sebelum ni bila ada kes pak dera anak...mak pukul anak...amah dera baby cheq jarang tengok video yang tersebar.
Bukan takdak perasaan cuma tak sampai hati nak tengok.
Dengar kawan-kawan cerita pon dah rasa simpati walaupon cheq ni belum ada anak tapi naluri manusia mesti ada rasa simpati...kasihan...kasih sayang kat budak-budak walaupon sekelumit.

Selalunya baca surat kabar or belog kenkawan yang update pasai kes-kes camni pastu ngomel-ngomel sendiri je la.
Semalam masa kat umah mak tengah layan berita TV9 tup-tup depa siar video amah lambung baby tu.
Ya Allah...hanya Tuhan yang tau perasaan masa tu.
Tak sampai hati nak tengok.
Kita yang dewasa ni kalau orang leh angkat lambung-lambung macam tu pon dah rasa teruk inikan plak baby.

Dok tengok TV kisah orang-orang tua kena tinggal kat umah kebajikan pon dah rasa sedih ni kan pula budak-budak kena dera.
Lagi la bertambah-tambah sedih....iskkkkhh....

You Might Also Like

8 apa kata anda?

  1. Manusia bhati binatang!!!!!
    Emo la kes bby kna dera nih..20thn pnjara mna cukup...

    ReplyDelete
  2. sama la kira pun xsanggup nak tgk bideo tue ;(

    ReplyDelete
  3. kiera...k.zai pon x sanggup...tu klau x tertengok ms berita smpai sudah mmg xkn tgk...x smpai ati

    ReplyDelete
  4. Dulu masa Bonat piket Kerajaan Indonesia semua ada... la ni org malaysia punya anak dia buat macam roti canai... senyap pulakkan...

    ReplyDelete
  5. Tu la...org Malaysia ni leh wt diam je kn

    ReplyDelete
  6. berbaloi lah 20 tahun kat dalam...kan tak pasal2..

    ReplyDelete
  7. BUNDA...moga dia sedar dgn kesilapan dia kan...

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers