Toolbox baru...yeaaaay

9:00 AM

Assalamualaikum

Sabtu lepas dapat toolbox baru untuk perkakasan dalam kelas.
Hat lama ada tapi dah tak lawa so nak jugak yang baru...#PERANGAIKAN?
Pesan la kat sorang kawan cakap nak yang kaler ala-ala pompuan...#PUNYA TAKMAU PI BELI SENDIRI

So kawan belikan kaler merah nak ke pink.
Sila abaikan kaler dalam pic tu.Tetiba masuk dalam kamera enpon jadi merah terang :p
So balik kelas bergaya dengan toolbox baru yang kecik dan comey.
Jalan ala-ala model sambil bimbit toolbox#SILA JANGAN PERCAYA.
Walaupon kecik tapi semua perkakasan leh muat dalam tu....tu yang syiok tu.
Nanti kalau rajin kami tunjuk camna kami modify toolbox ni sampai semua perkakas leh masuk macam orang len bawak toolbox besaq na.....

Gembira macam dapat handbeg COACH :p

You Might Also Like

2 apa kata anda?

  1. eh kak zai buh apa dlm toolbox tue? nt buat entry tau pasal tue!!! *paksa nie hihihihi

    ReplyDelete
  2. amboi kiera...paksa tu...wuuuuuuuu

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers