Baju Raya Haji dah siap....yeaaayyy

4:15 PM


Ceh...raya aji lambat lagi dok kalut dengan baju raya.
Apala cheq ni kan?Iskh...iskh...iskh....

Konon baju raya aji la padahal ni baju raya puasa lepas.
Time nak raya hari tu tak sempat siap 2 pasang.
Sepasang yang dah siap tu pon dapat malam raya pertama.
Ni pon cheq baru teringat kat baju ni dan dan pi tanya.
Alhamdulillah siap.Tak dapat pakai time raya puasa time raya haji pon boleh lah.

Ni padahnya bila dah bertahun tak tempah baju tetiba tahun ni semangat nak tempah.
Gara-gara kemas bilik dan jumpa kain-kain pasang yang belum berjahit.
Kalau tak...haruslah nak tempahkan....takdak maknanya lepas tragedi 2005 beraya tanpa baju raya baru....sadisssssss.....

You Might Also Like

2 apa kata anda?

  1. kami tau dah baju raya kami taun depan pkai bju nikah je hihihihi :p

    ReplyDelete
  2. kiera...mantop la klau pkai bj nikah...dasat2...

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers