Hai, Saya DS Sabella | Promosi Cuti Sekolah Free Postage

1:06 PM

Assalamualaikum


Lama tak bersiaran. Sekarang ni bizi sikit. Sat kena buat keja kat bangunan lama sat buat keja kat bangunan baru. Tak sempat nak update blog lansung. Ni depa plan untuk training pula. Esok dan Jumaat ada training. Balik rumah dah tak sempat nak belek apa.

Auni merap.

Ngekoq ja kita pi mana-mana. Nak sembahyang pun sibuk berdiri kat atas sejadah dengan kita padahal masa duduk saja tak buat apa boleh ja dia main dengan abang. Kalau time masak lagi la, dia sibuk punggah ‘tipuwer’ berlambak-lambak kat rak pinggan tu. Lagipon time balik keja tu la nak masak makan malam, nak kemas dapur, nak basuh baju, sidai baju dan lipat baju. Saya tak suka longgok baju menimbun tak berlipat. Wajib lipat tiap hari.

Ada yang perasan sejak dua menjak ni saya asyik post di FB dan IG promote Sabella. Ada yang bertanya “Dah tak buat blog dah ke?”

Jawapannya saya masih lagi tulis blog tapi dah jarang. Kalau ada permintaan saya akan tulis review. Kalau ada masa lapang saya akan tulis entri harian.

YES saya DROPSHIP SABELLA sekarang ni. Kalau tengah cari baju nak pakai pi office, kenduri, jalan-jalan, baju bridesmaid yang murah-murah dan tak perlu nak gosok boleh roger-roger saya na.


Eh…baju nak pakai pi UMRAH pon saya ada jual tau. Dulu masa pi HAJI kalau ada baju-baju macam ni senang. Tak payah fikir bab kedut-kedut bagai.
 
percuma tudung

percuma tudung

Sabella ni sampingan ja. Sambil-sambil belek fon post la seketul dua gambar promote baju. Kalau ada yang melekat….Alhamdulillah…kalau yang tanya-tanya pastu diam, tu tandanya bukan rezeki kita. Kita bukan boleh paksa orang nak membeli dengan kita. Ye dak?

Jadi dropship ni pun sebab fikir ekonomi bidang pembuatan a.k.a kilang ni dah tak menentu. Esok-esok mana tau dapat VSS ke kan jadi takdelah kelam-kabut bila cari kerja baru tak dapat-dapat. Atleast saya dah bersedia.


Sebenarnya dah lama nak buat tapi tak bersedia. Tapi bila tak buat sampai bila-bila takkan buat. Jadi kawan-kawan yang dah tau saya dah jadi dropship Sabella ni jom la support kawan-kawan….tak mahal pun. Harga baju-baju Sabella bermula dari RM49 hingga RM99 ja. Kalau masa korang tanya tu Sabella ada buat promosi dapatlah murah sikit. Tapi nak lagi murah boleh beli ramai-ramai dengan kawan-kawan. Save duit postage kan? Baju-baju Sabella ni tak payah pening nak gosok. Untuk yang berbadan besar memang rekemen beli baju-baju dari Sabella kerana saiz dia agak besar.


Psst...sekarang tengah berlansung PROMOSI CUTI SEKOLAH dari 18 Nov(hari ini) sehingga 24 Nov 2019. Setiap pembelian 2 helai dan ke atas akan FREE POSTAGE untuk SEMENANJUNG MALAYSIA SAHAJA. Design yang terlibat :-
  • Lorez
  • Estella
  • Qaissa
  • Rania
Bagi set Mawaddah dan Raudhah(set umrah) pula diskaun RM10/set untuk pembelian 2 helai dan ke atas.
blouse LONA
Dan yang paling best lagi set kurung Queeny. Coraknya sangat-sangat cantik dan ia HOT ITEM. Baru release tak sampai 2 jam mesti sold out. Kadang kami DS sendiri pun tak sempat nak rembat set Queeny ni tau.


Boleh tanya saya di :-
FB : Zai Zamree
IG : Zai Zamree
Wasap : www.wasap.my/60175864064

#dropshipSABELLA
#SABELLA
#BAJUVIRAL
#BAJUTANPAGOSOK
#BAJUUMRAH

You Might Also Like

1 apa kata anda?

  1. The look favorably fantastic. Explore photo and video images on Instagram, latest posts and popular posts about Pikdo.

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^