Stay Fresh Body Sparkling Mist Eksklusif Dari Althea

2:53 PM

Hai korang.
Nak tahu tak ada produk terbaharu di ALTHEA. Bukan saja ada skincare dan barangan make-up tapi yang terbaru dah ada body mist. Body mist ini hasil kerjasama selebriti terkenal dengan pihak Althea, Titi Kamal  yang bukan hanya cantik tetapi juga bintang filem dan penyanyi berbakat dari Jakarta Indonesia.


Stay Fresh Body Sparkling Mist

Hasil kerjasama Althea dengan Titi Kamal untuk menghasilkan produk terbaru ini kerana keghairahannya terhadap trend kecantikkan di Asia Tenggara dan semangatnya untuk memahami apa yang dikehendaki pengguna Asia Tenggara. Bauan Body Mist yang lembut ini dihasilkan dari aroma buah kegemaran Titi Kamal seperti bauan buah Orange, Peach, dan Rose. Kombinasi aroma yang indah ini akan memberi anda perasaan segar yang anda perlukan sepanjang hari. Dengan saiz botol yang kecil ia dapat dimuatkan di dalam beg tangan atau sesuai di bawa sewaktu melancong supaya anda sentiasa bersedia dan berbau segar sepanjang hari.



Saya dah cuba Stay Fresh Body Sparkling Mist seharian di pejabat. Bauannya lembut wangi dan tahan lama berbanding body mist yang lain. Biasalah, saya terlalu banyak berjalan di pejabat jadi harus simpan Stay Fresh Body Sparkling Mist untuk elakkan dari ada bauan yang tak menyenangkan.


Boleh dapatkan Stay Fresh Body Sparkling Mist ini di Althea. Klik link ini https://my.althea.kr/stay-fresh-body-sparkling-mist


Yang paling bestnya barang di atas adalah ALTHEA Exclusives dan korang boleh dapatkan FREE SHIPPING dengan menggunakan CODE: PBSHIP

Jadi apalagi...jom terjah www.althea.kr sekarang.

You Might Also Like

1 apa kata anda?

  1. menarik ja design packaging botol. memang girlie, confirm lah gegirl akan suka ^_^

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^