Real Fresh Skin Detoxer Rose dan Green Tea kini di ALTHEA KOREA

3:28 PM


ALTHEA BEAUTY HAUL 1.0


Assalamualaikum...


Hai gojes-gojes semua. Buat apa hari ni? Shopping skincare ke tu?

Kita orang perempuan ni selalu mengabaikan penjagaan kulit wajah kerana terlalu sibuk dengan kerja dan menguruskan rumahtangga. Tapi kini tak perlu beri alasan tiada masa nak memanjakan kulit wajah dengan 2 produk menarik dari Althea Korea ini.




Hari ni saya nak cerita tentang REAL FRESH SKIN DETOXER produk terbaharu dari ALTHEA KOREA yang sekarang berkolaborasi dengan program TV yang top di Korea iaitu "Get It Beauty".









Real Fresh Skin Detoxer ini mempunyai dua variasi iaitu ROSE dan GREEN TEA.

 



ROSE - Refining
10 seconds daily facial mask ini merupakan adunan 100% kelopak bunga ros yang dipetik menggunakan tangan sekali setahun pada bulan Mei dari Grasse Southern France dapat menghaluskan kulit wajah seperti kelopak bunga ros yang amat sesuai digunakan pada waktu pagi untuk membersihkan wajah.
kelopak bunga ros yang terdapat dalam Real Fresh Skin Detoxer Rose

Real Fresh Skin Detoxer Rose ini dapat melembutkan kulit kita yang terdedah semalaman pada kotoran untuk menampakkan kesan lebih bercahaya. Bangun waktu pagi, masa nak mandi cuma ambil masa 10 saat untuk kita detox kulit wajah.









GREEN TEA - Purifying
10 seconds daily facial mask dari ekstrak green tea ini pula di petik dari Jeju Green Tea Plantation yang merupakan 100% bahan semulajadi untuk mengembalikan kesegaran wajah selepas terdedah seharian pada aktiviti luar.
Ekstrak Green Tea dalam Real Fresh Skin Detoxer Green Tea

Ia amat sesuai digunakan pada waktu malam sebelum tidur.



Cara penggunaannya pun mudah.


  1. Cuci muka dari sebarang makeup dan biarkan kering.
  2. Picit sedikit Real Fresh Skin Detoxer Rose di tapak tangan sapukan pada seluruh wajah. Biarkan selama 10 saat.
  3. Basahkan tapak tangan dan urutkan pada seluruh wajah. Air dari tapak tangan akan bercampur dengan produk dan akan menghasilkan sedikit buih seperti pembersih wajah.
  4. Bilas muka dengan air bersih dan lengkap segala rutin pembersihan wajah anda. Siap!!



Sapa cakap nak jaga kulit wajah ni susah. 10 saat sahaja setiap hari dah boleh mengembalikan keserian wajah korang dan amat sesuai untuk semua jenis kulit.


Satu yang bestnya Real Fresh Skin Detoxer ini, korang boleh tulis tarikh korang buka pek ini untuk memastikan kesegarannya sebelum tarikh luput.

tulis tarikh buka produk anda di situ



Ha, bestkan Real Fresh Skin Detoxer Rose dan Green Tea ni.

Nak lagi best?

Berita baik untuk korang yang nak dapatkan Real Fresh Skin Detoxer Rose dan Green Tea ni. Korang boleh dapatkan kedua-duanya dengan satu harga. Ye...DENGAN SATU HARGA. Tapi awas, PROMOSI INI SANGAT-SANGAT TERHAD. Siapa cepat dia dapat.


Jom dapatkan kedua-dua Real Fresh Skin Detoxer ini hanya di www.althea.kr 

You Might Also Like

6 apa kata anda?

komen yang murni-murni yek ^.^