LUNAVIE | SELUAR DALAM PAKAI BUANG UNTUK IBU BERSALIN

9:08 AM


Seluar dalam pakai buang ibu bersalin?



 

Eh…ada ke?

 

Ingatkan ada lampin pakai buang je. Seluar dalam untuk ibu bersalin pon dah ada pakai buang. Senang sungguh zaman sekarang ni.
 
Deluxe Disposable Brief adalah seluar dalam pakai buang keluaran Lunavie. Ia di reka khas untuk ibu-ibu yang baru bersalin yang dapat menyenangkan ibu-ibu baru lepas bersalin yang tidak boleh bergerak lasak.
 
Ia boleh di pakai oleh semua ibu-ibu selepas bersalin kerana tidak panas dan selesa di pakai. Materialnya yang nipis memudahkan aliran udara keluar masuk di sekitar kawasan intim wanita. Dengan memakai seluar dalam pakai buang ini, ia dapat menjimatkan masa dan tenaga ibu-ibu selepas bersalin dan diiktiraf oleh staff bersalin terkemuka dan hospital.

http://www.lunavie.com/maternity-essentials/disposable-maternity-panties-5pcs-pack
Klik gambar untuk pembelian


 

Eh…ada lagi keistimewaan seluar dalam pakai buang untuk ibu bersalin ni. Korang yang suka travel pon boleh gunakannya kerana ia ringan, boleh menjimatkan ruang bagasi anda dan tidak perlu di cuci. Kan ke mudah tu.

 

Kalau korang berminat boleh layari :-
website - LUNAVIE
facebook- LUNAVIE

You Might Also Like

3 apa kata anda?

  1. pas beranak mmg pakai panty mcm ni..lau duk hospital senang skit
    tp dah ada kat umah pakailah panty biasa tu ha

    ReplyDelete
  2. pernah terfikir nak beli. tapi ada jugak terfikir takpe ke kalau buang mcm tu je. sebab biasanya kalau panties ni kira bakar kalau dah tak nak guna lagi

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^