Lazada Malaysia Big Baby Fair

9:54 PM


Weeehooo…Lazada Malaysia buat Big Baby Fair pulak…ohoiiiii…. Bagi yang ada anak kecil macam saya mesti seronok nak shopping barangan baby kat Lazada Malaysia. Lazada Big Baby Fair dah pon bermula dari 29 Mac 2017 hingga 2 April 2017 ja tau dengan diskaun hebat sehingga 85% tu. Fuhhh…banyak kot. Apalagi jom belek-belek apa yang patut kita beli buat si manja kita.

http://www.lazada.com.my/big-baby-fair/


 

Lagi sekali Lazada Malaysia mengadakan kontes untuk blogger. Nak join…nak join. Mana tau ada rezeki Aqil kat situkan. So korang yang ada blog sila la join berjemaah…hihihi…
6 blogger yang bertuah akan memenangi baucer bernilai RM500 tiap seorang….fuhhhh…banyak kot. Boleh beli macam-macam so apalagi silalah join dan jawab soalan yang diberikan.

 

What favourite brand of diapers for your baby (or future baby)?

http://www.lazada.com.my/drypers-wee-wee-dry-m74-x-3-packs-222pcs-8178732.html?ff=1&campaign=big-baby-fair-deals


Dari Aqil kecil memang saya pakaikan lampin pakai buang jenama Drypers Wee Wee Dry kerana ia tidak mudah bocor, harga setanding kualitinya dan rekabentuknya sesuai dengan fizikal peha Aqil yang montok. Di samping itu saya boleh kumpul mata Drypers untuk tebus barangan di Drypers Club.

 

 

What is your favourite choice of baby formula for your baby (or future baby)?

http://www.lazada.com.my/dumex-dugro-3-1-3-years-900g-2103105.html?ff=1


Bagi susu untuk membesar selepas susu ibu saya memilih Dumex Dugro kerana Dugro mengandungi DHA, 15 vitamin dan mineral, IcFOS unik serta serat untuk Aqil jadilah lebih lagi. Dumex Dugro juga mempunyai pelbagai perisa seperti asli dan madu serta mempunyai perisa pilihan Dugro Fruit & Veg yang mengandungi kebaikan susu dan 13 pati buah-buahan dan sayur-sayuran untuk memenuhi 75% keperluan harian anak-anak.

 


Choose 1 product from Lazada Malaysia you'd like to get for your children (or future children)

http://www.lazada.com.my/wooden-2-in-1-double-sided-magnetic-writing-board-10079794.html?ff=1


Dalam banyak-banyak barang yang ada dalam website Lazada Malaysia, saya pilih Wooden 2 in 1 Double Sided Magnetic Writing Board ni untuk Aqil. Sekarang dia dah ke sekolah belajar menulis dan mewarna. Jadi bila balik rumah habis dinding-dinding rumah nak di contengnya jika tak di pantau. Kalau ada Wooden 2 in 1 Double Sided Magnetic Writing Board ini mesti masalah contengan Aqil dapat di elakkan.
 

So korang apalagi…jom online shopping di Lazada Malaysia. Tengah sales gila-gila diskaun hingga 85% tu. Masuk tengok-tengok tak kena duit pon…hihihihi…

You Might Also Like

1 apa kata anda?

komen yang murni-murni yek ^.^