Semalam semalam punya cerita

10:39 AM

Assalamualaikum
 
Rabu gaji masuk + bonus.Bukan main suka lagi semua orang.Bersyukur dengan rezeki yang Allah bagi.Walau bukan bonus 5 bulan gaji tapi tetap bersyukur.Tengahari tu keluar lunch di luar dan sempat la beli baju Aqil 2 helai plus baju mama 2 helai dan tudung.Beli gak purse baru...hihihi...reward untuk diri sendiri.Tu pon dekat 2 jam gak la pusing sana-sini.Kami ingat kami dah lambat tapi bos lagi sakan.11.30 pagi depa kuaq 2.30 petang baru masuk.Amboiiiii...mentang bonus banyak.
 
Sementara bos takdak dan takdak keja moh la selfie depan PC.
 
 
 
Bukan takmo wat keja tapi keja takdak so yang ni pon jadi keja jugak...hahahaha...
 
Semalam Hari Buruh.Janji dengan kengkawan nak tengok kawan yang baru bersalin.Dia siap soh mai lepak lelama kat umah sebab takdo orang so bermulalah perjalanan saya dan Aqil pi jemput kengkawan.
Mencabar sungguh perjalanan semalam dengan hujan lebatnya dengan perut laparnya....adesssss...
Pi 3 buah kereta yang kesemuanya 7 dewasa dan 6 kanak-kanak.
Aura mak labu =P
 
Bila buka baju nak mandi terus kena serbu...gerammmmmmmm
 
Sebahagian dari kengkawan yang ada dalam gambaq.Tuan rumah takdo dalam gambaq sebab muka pucat lesi...hihihihi...Segan katanya...
 Kami ja dah penuh satu hall.Alhamdulillah rezeki hari buruh makan free sesaja.Tengahari abang Man suami kak Rose yang banje.Pastu siap ada beger plak masa kat rumah Ash tu.Balik dari rumah Ash singgah dulu rumah kak Rose.Makan mee goreng plak.Balik dengan kekenyangan kami semua semalam.
Terasa plak cam diri ni dok dalam pantang hari tu...hihihi
Buat Ash...selamat berpantang.Jaga diri elok-elok na.Rerajin bagi susu badan biar jundice turun dengan cepat.Buat Muhammad Aryan Afif....moga jadi anak yang soleh,sihat dan penyenang ummi dan abah.

You Might Also Like

2 apa kata anda?

komen yang murni-murni yek ^.^