2nd besday bergelar isteri

12:10 AM

Assalamualaikum

Alhamdulillah ini tahun ke-2 sambut besday setelah bergelar isteri orang dan tahun pertama sambut sebagai ibu.Tahun lepas sambut di spital masa mengandungkan Aqil Najmi.

Tahun lepas memang takde sambutan apa pon sebab esok-esok tu dah nak kena pi check-up balik so kena diet dan takde selera nak makan sebab takut admit lagi.Hadiah pon takde selain hadiah dari HSJ T____________T

Tahun ni suami bawa sambut besday awai sehari.Jumaat malam Sabtu suami dah bawak pi makan-makan.Macam biasa kawen dengan pemakan nasi tegar so sambut besday makan besaq pon nak kena makan nasi.Takdak kek-kek bagai.Ajak sekali kak ipar kat Juru sebab nak makan kat restoran bersila Kuala Juru.
Order siakap stim, telur bistik, sayur kailan, sotong goreng tepung, tomyam campur dan air amra asam boi sejag.Eh...ni pestime makan tomyam campur ada ikan, ketam, sotong, udang, ayam dan daging.Selalu order takda plak ikan dan ketam.Memang kat tempat-tempat lain pon macam ni ek kalau order tomyam campur?

Hari Sabtu plak takda sambutan apa-apa melainkan dapat hadiah dari suami.Just kuar makan dan bawa dak debob tu meronda sat.
Cincin 'tunang' :p
Kecik yang membuatkan saya gembira sangat-sangat sebab tau suami bukan jenis romentik-romentik.Susah la kalau suami nak beli sendiri handbag ke bunga ke apatah lagi kek bagai.Syukur ada gak cikit ingatan untuk hari lahir saya.

Terima kasih pada kawan-kawan yang wish besday kat FB, wasap dan seumpama dengannya.Sangat-sangat hargai doa kalian.Moga kalian jugak diberkati dan dimurahkan rezeki dari apa jua segi....Amin.

You Might Also Like

2 apa kata anda?

komen yang murni-murni yek ^.^