September Yang Super Duper Busy

1:29 PM

Assalamualaikum. Fuh...fuh...masih belum boleh bernafas macam biasa. Bulan September yang agak sibuk. Tiba-tiba banyak pula isu yang datang sampaikan tak menang tangan nak buat kerja yang mana satu.


Baru-baru ni saya penah up jadi mentara kenduri kan? Ye...tiba-tiba pula kena jadi mentara kenduri kat tempat keja untuk 2 hari. Sepatutnya ada 8 sesi tapi saya cuma dapat tolong 4 sesi ja. Itu pon dah letih sangat-sangat dah.


Ni gambar hari terakhir mentara kenduri....hahaha....kasi la can kami nak bergaya ala-ala band yang perform hari tu...ahak...



Habis jadi mentara sibuk pula setel isu yang tak habis-habis ni sampaikan saya yang dah bertahun-tahun tak buat overtime sejak ada anak ni kena buat overtime. Bayangkan bertapa sibuknya bulan September ni.

Harap isu yang dok ada ni dapat selesai dengan cepat. Nak cuti...nak cuti...huhuhuhu....

Oklah...babai...nak balik dah. Hari ni OT double....ihik....

You Might Also Like

1 apa kata anda?

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers