Promosi Christmas and New Year Eve Buffet Dinner di Park Avenue Hotel Sungai Petani

12:42 PM


Promosi Christmas and New Year Eve Buffet Dinner di Park Avenue Hotel Sungai Petani


 

 

Malam menjelang Hari Natal atau Christmas yang lepas, saya dan team #projekbloggerutara berpeluang merasai kemeriahan sambutannya di Park AvenueHotel Sungai Petani.

 

Bertemakan DISNEY untuk malam tersebut, pihak Park AvenueHotel Sungai Petani menyediakan menu bertemakan INTERNATIONAL BUFFET. Masuk saja ke lobi hotel anda boleh lihat hiasan Christmas dan New Year Eve yang comel. Kanak-kanak sungguh teruja untuk bergambar dengan hiasan tersebut termasuklah orang dewasa. Ramai berpusu-pusu ingin bergambar berlatar belakangkan watak kartun Disney.

 


Bila saja melihat menu yang dihidangkan saya sungguh teruja ingin merasai semua menu yang ada. Tak terkira banyaknya tapi saya selitkan sebahagian yang saya makan pada malam tersebut.

Ratatouille, Beef Wellinton Style, Lasagna Al Forno, Saute Prawn With Garlic Herb

 
Stuffed Chicken Creamy Chezzy Sauce, Grilled Lamb Shoulder With Honey Balsamic Glaze, Pan Fried Salmon Garlic Lemon Butter Sauce, Grilled Chicken Skeawer With Cranberry Plum Sauce, Dauphinoise Potatos



Semua menu dalam International Buffet ni sangat sedap. Saya suka Beef Wellinton Style yang lembut, Lasagna Al Forno yang mewah, Stuffed Chicken Creamy Cheezzy Sauce yang juicy dan Grilled Lamb Shoulder With Honey Balsamic Glaze yang terasa perapannya sehingga boleh ulang ambil dua kali.

 


Tak cukup dengan itu, terdapat pelbagai jenis manisan dan salad untuk dinikmati tapi korang jangan ketinggalan Poached Seafood On Ice yang fresh.

Poached Seafood On Ice


Assorted German Cold Cut

 
Salad dan buah-buahan

 
Salad

 
aneka manisan

 
aneka manisan



Tak lengkap malam Christmas tanpa ayam turkinya yang lembut dan sedap dengan perapan dan sosnya.
 
Roasted X'mas Turkey



Jadi kalau korang nak menghabiskan cuti hujung tahun sambil menyambut Tahun Baru di Utara tanah air, bolehlah datang menginap di ParkAvenue Hotel Sungai Petani dan bolehlah mencuba New Year Eve Buffet Dinner nanti.



Jika berminat bolehlah ke :-

Park Avenue Hotel Sungai Petani

E-1 Jalan Indah Dua,

Taman Sejati Indah,

08000 Sungai Petani, Malaysia



Selamat bercuti dan selamat menjamu selera.

You Might Also Like

5 apa kata anda?

komen yang murni-murni yek ^.^