Masalah Kembung Perut Bayi Tiada Lagi Dengan Minyak Tenang Anakanda by Ning Salmah

4:38 PM


Masalah Kembung Perut Bayi Tiada Lagi Dengan Minyak Tenang Anakanda by Ning Salmah


 

 


Pengalaman pertama saya menjadi seorang ibu memang agak kelam kabut dan mencabar. Mana tidaknya, bila anak meragam sepanjang malam saya dan tak tahu nak buat apa. Lapar ke...kembung perut ke...di tambah pula tak tahu minyak telon apa yang sesuai untuk bayi dan kulitnya. Memang tak cukup tidur la sepanjang anak masih kecil dulu.


 

Untuk persiapan terbaik bagi mengatasi masalah kembung perut bayi dan bayi meragam sepanjang malam ibu bapa bolehlah mendapatkan Minyak Tenang Anakanda by Ning Salmah sebagai alternatif untuk jalan penyelesaiannya. Minyak Tenang Anakanda sangat sesuai untuk masalah kembung perut, batuk, selsema, masalah kahak, gigitan serangga dan juga sembelit.
 

Dihasilkan dari 4 jenis campuran herba tradisional seperti Minyak Kayu Putih, Minyak Buah Pala, Minyak Bunga Cengkih dan Minyak Daun Pudina menjadikan ianya tidak panas dan tidak berangin yang amat sesuai digunakan untuk bayi dan kanak-kanak. Baunya juga amat menyenangkan. Minyak Tenang Anakanda dirumus khas dengan pati herba tradisional yang telah digunakan selama 5 generasi.
 

Cara penggunaannya amat mudah, cuma sapu sahaja pada bahagian perut, belakang badan dan sedikit di tapak kaki bayi. Lakukan juga sedikit urutan manja pada bayi supaya bayi lebih selesa. Insyaallah, masalah kembung perut, selsema dan ketidak-selesaan pada bayi akan hilang.
 

Minyak Tenang Anakanda by Ning Salmah ini 100% menggunakan herba semulajadi, LULUS KKM(NOT no : 160901188K), tiada alkohol, tidak panas dan amat sesuai untuk newborn. Harga Minyak Tenang Anakanda by Ning Salmah amat murah, cuma RM53 untuk 100 ml atau RM5.30 untuk 10 ml.


Ia juga amat senang di bawa kemana-mana dan sangat berkesan untuk lenguh-lenguh badan untuk dewasa. Kalau tak berkesan orang takkan kata.


 
Boleh dapatkan Minyak Tenang Anakanda by Ning Salmah di :-
Laman web : www.ningsalmah.com/
 
atau boleh hubungi 012-6992604 untuk tempahan.

You Might Also Like

3 apa kata anda?

  1. macam best je minyak ni.boleh kami cuba kat anak bongsu tu..

    ReplyDelete
  2. Wah..mcm best ja...ada ank kecik mmg xckup tdoq la jwabnya

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^