Lazada Online Revolution Diskaun Banyak Gila

8:43 AM

Lazada Online Revolution Diskaun Banyak Gila



Siapa kat sini kaki shopping online macam saya jangan lepaskan peluang untuk menikmati diskaun banyak gila dari Lazada Malaysia. Sekarang ini sedang berlansungnya Lazada Online Revolution dari 11.11.2016 hingga 12.12.2016. Ha....best tak dengar bab diskaun-diskaun ni? Teruja tak...teruja tak? Ada banyak masa lagi nak shopping ni.


Saya kaki online shopping teruja sangat-sangat bila dapat tau ada diskaun banyak gila macam ni. Senang tak payah keluar shopping dah boleh beli barang itu ini. Klik-klik saja...pilih dan bayar...tunggu barang akan sampai depan rumah. Tak payah nak kalut kepung anak. Eh...kan susah sikit nak pilih-pilih barang bila shopping bawa anak ni.

Tahun ini Lazada Malaysia menawarkan pelbagai rangkaian yang terdiri dari 1000 jenama antaranya Samsung, Nestle, Drypers dan lain-lain lagi. "Online Revolution" adalah acara menjual dan membeli belah dalam talian yang terbesar di Asia Tenggara yang membawa jenama dan peniaga.


Sabtu lepas saya menerima "Box of Joy" dari Lazada Malaysia. Ha...tengoklah dia yang begitu teruja bila saya buka parcelnya. Lagak macam dapat hadiah hari lahir gayanya. Memang bersesuaian dengan slogannya "FIND JOY IN EVERY PARCEL".


Nak tengok apa yang ada di dalam "Box of Joy" ni?

v

v

v

Tadaaaaaa.....banyak gila kot. Kalau macam ni bukan Aqil ja happy...saya pon happy sangat-sangat....hahahaha...


Macam-macam ada ha...ada barangan dari Tefal, Nestle, Nescafe, Loreal, Maggi, Diskaun Food Panda, Lactokid beg, beg Ola Bola dari Milo dan Scan Disk.


Barangan penjagaan rambut dari Loreal

Saya dapat banyak barangan penjagaan rambut dari Loreal. Sekarang ni tengah ada diskaun gila-gila jadi boleh la korang grap satu dua barang penjagaan rambut dari Loreal di Lazada Malaysia. Tak rugi beli time diskaun ni. harga murah berbanding biasa.


Nescafe White Pandan

Sebenarnya saya baru tahu Nescafe ada keluarkan perisa White Pandan. Saya penggemar kopi dan selalu saya beli yang biasa saja. Bila tengok dalam Lazada Malaysia rupa-rupanya banyak lagi Nescafe perisa lain yang dikeluarkan. Rasa kopinya memang ummmphh di tambah pula bau pandan yang membangkitkan selera.

Untuk pembelian barangan Nestle minimum RM150 korang boleh dapatkan diskaun RM30 dengan menggunakan code "NESTLEBABY30".




Sandisk Ultra Dual Drive m3.0 64GB Android


Bagi korang yang suka bergambar dan tak tau kat mana nak simpan gambar yang banyak tu boleh dapatkan Sandisk Ultra Dual Drive m3.0 64GB Android ni di Lazada Malaysia dengan harga yang murah. Diskaun gila-gila tau. Sandisk Ultra Dual Drive ni boleh backup gambar, video atau contact number dalam handphone. Tak perlu risau lagi mana nak simpan gambar bila tiba-tiba memori handphone dah penuh. Ia juga terdapat dalam size 16GB, 32GB dan 128GB.

Ha...best tak barangan dalam Lazada Malaysia ni? Macam-macam ada tau. Bagi yang pertama kali mendaftar di Lazada Malaysia, ada berita baik untuk korang.


Boleh guna kod "20LAPOR25" dan dapatkan 20% lagi diskaun sewaktu pembelian. Best tak?

Ha...apa tunggu lagi. Jom shopping di Lazada Malaysia sempena Online Revolution diskaun banyak gila dari 11.11.2016 hingga 12.12.2016 ni je tau.




You Might Also Like

3 apa kata anda?

  1. rambang mana kak zai...rasa macam nak beli jer semua..hahaha

    ReplyDelete
  2. memang mata duk usha lazada ni hihihihihi

    ReplyDelete
  3. kalau mula buka web lazada, mau ada yang tergrab..

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^