Mengemas Rumah Makin Mudah Dengan Easy Spray Mop with Microfiber Mop Pad

12:12 PM

Mengemas Rumah Makin Mudah Dengan Easy Spray Mop with Microfiber Mop Pad





Zaman sekarang semua orang nak buat keja dengan pantas dan mudah. Kalau boleh semua nak cepat. Cepat masak, mudah mengemas, senang membeli belah.



Baru-baru ni termasuk ke laman web membeli belah terkemuka LAZADA.MY. Mulanya hanya nak cuci-cuci mata sesambil kalau ada yang berkenan nak gak beli satu habuan nak habiskan baucer free.

Dalam dok belek-belek tu ternampak Easy Spray Mop with Microfiber Mop Pad ni. Kat rumah dah ada mop yang biasa tu tapi bila tengok mop yang ni tetiba rasa nak beli plak.

Nak beli sebab harga dia murah sedikit dari biasa + dapat free sekeping microfiber pad jadinya beli dapat 2 keeping la kan.



<iframe scrolling="no"  frameborder="0" width="350" height="350" src="http://lap.lazada.com/generator/banner.php?banner_id=57abefd931277"></iframe>

Kita baca dulu dia punya detail product.


Ah...terus rasa nak beli sangat-sangat. Kita berkenan la....Yela...anak tengah nak besar selalu sangat tumpahkan air la makanan la dan kekadang tu kencing menceceh-ceceh sebab masih dalam potty training. Bila guna mop biasa tu air kekadang tu melimpah meleleh merata. Dah tu nak kena perah plak kain mop tu bagi kering dulu baru boleh bilas pulak.

Tada...dah pon sampai Easy Spray Mop with Microfiber Mop Pad saya.
1 batang mop yang boleh sambung-sambung
1 refil botol
1 cleaning brush
2 microfiber mop pad


Saya dah pon try mop mozek kat rumah tok Besah. Memang senang sangat-sangat. Memula buka botol dan isi dengan air sabun. Picit-picit air sabun dan mula mengemop. Takde pon air yang banyak. Nampak kering ja. Bila nak bilas tukar air sabun tu dengan air biasa. Tukar jugak microfiber mop pad yang baru dan mula sembur dan mengemop dengan air biasa. Memang bersih, mudah dan tidak berair. Cepat ja lantai kering.

Untuk membasuh microfiber mop pad cuma alirkan di bawah aliran air. Kalau ada rambut atau bulu habuk yang melekat guna cleaning brush untuk membuangnya. Saya letak bawah pancuran pancut hujan. Microfiber mop pad saya bersih. Senang sangat mencuci. Easy Spray Mop with Microfiber Mop Pad ni memang sesuai untuk orang yang kulit tangan sensitive.

Ampa boleh riki-riki easy spray mop ni kat Lazada.my ya ^.-







You Might Also Like

6 apa kata anda?

  1. Aida lama dah pakai mop ni.
    anak2 dara aida mudah nak ngemop :-)

    ReplyDelete
  2. Kami pun suka mop ni...
    Xrenyah nak guna dia mcm mop biasa tu..
    Kalau mop besa tu mau bebai la nk perah2 lagi

    ReplyDelete
  3. wow cam menarik ja..dah lama duk tingin mop gini tp x terbeli lagi tgu org bagi free ok?haha

    ReplyDelete
  4. wah menarik mop nih.. kena beli 1 nih..

    ReplyDelete
  5. macam menarik kena dapat kan gak ni

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^