Moga cepat sembuh sayang

12:38 PM

Assalamualaikum

Hari ni EL.Anak syurga saya yang sorang ni demam panas.Dah lama tak demam ni.
Kalau demam bagi kita jerlum air kat kepala badan semua takpa gak.Ni bila jerlum menangis-nangis.
Harap ubat demam boleh kurangkan demam je la.


Tengok muka tak puas hati bila boh tola basah kat belakang badan dia.
Cool fever?
Reject terus.Kalau kat dahi dan celah ketiak dia buang sendiri.Boh belakang badan dia golek-golek sampai cool fever tu tercabut sendiri.

Mama abah harap ayang cuk ma Aqil Najmi cepat-cepat sembuh.
Susah hati mama tau bila ayang cuk ma ni takmo makan...huhuhu...



You Might Also Like

13 apa kata anda?

  1. bila depa dah besar ni memang payah nk jerlum bagai. tangan dah reti cabut sendiri. harap ubat jela. pastu buang baju tu.

    pandai pulak tu golek2 sampai tercabut hahahahaha

    moga cepat sembuh Aqil sayang

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum kak zai, macam sheila selalu buat, amik asam jawa buat jerlum kat kepala anak. asal adam mula memanas je, cepat2 sheila letak asam jawa kat kepala. alhamdullilah. berkesan. petua orang dulu2

    ReplyDelete
  3. Aqil demam...
    Aunty ASSAM doakan semoga Aqil cepat sembuh ye sayang....

    ReplyDelete
  4. Allah syg ummi demam. abg qayyim baru ja baik. cuma selsema ja tak baik lagi. kak zai rajin mandikan dia eh. kalau panas sangat jangan buat main cepat-cepat bawak ke hospital. jelum jgn bg pakai baju. kalau boleh jelum satu badan. hujung kepala sampai kaki. cepat sembuh ya syg. ummi paling susah hati kalau anak demam.

    ReplyDelete
  5. bussaina pn seminggu bru kebah demam panas....semoaga aqil cepat sehat nahhh nk raya nie

    ReplyDelete
  6. Demam ya.. kesiannya. Harap cepat sembuh naa.. Sekarang cuaca panas, senang nak sakit.

    ReplyDelete
  7. Ala... sedihnya tengok muka dia..

    Get well soon smart boy!

    ReplyDelete
  8. Sama jer ngn anak saya yg kecik.. Kalau tampal cool fever tu mesti nak cabut.. jenuh nak jelum kepala dia supaya kurang panas..
    Sha doakan anak kak zai sentiasa sihat dan ceria..

    ReplyDelete
  9. demam nak makin besaq ni kot Kak Zai..

    ReplyDelete
  10. dah okey kan skrang ? alhamdulillah..

    ReplyDelete
  11. Assalam zai,
    aloloooooooooooooo
    nomei aqil dalam buai :)

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers