Tempat Makan Best Di Penang | Mee Sotong Kepala Batas

9:18 AM

Tempat Makan Best Di Penang | Mee Sotong Kepala Batas

 
Assalamualaikum
 
JJCM | Mee Sotong Kepala Batas.Ahad mama gagahkan juga drive keta hitam power hand.Tok Besah ajak teman pi melawat tok ndak laki kat Hospital Kepala Batas.Dan Isnin jam 4.40 pagi tok ndak dah kembali pada pencipta-Nya....Al-fatihah.
 
Balik dari sepital pi ambik abah terus abah ajak makan-makan dulu.
Cadang nak makan hokkien mee area Permatang Pauh tapi tutup la plak.Terus lajak ke depan Uitm Permatang Pauh.
Nampak deretan kedai depan Uitm terus singgah.
Kami terjah cawangan Restoran Mee Sotong Kepala Batas kat sini.
Restoran dia kat Kepala Batas boleh terjah kat SINI kot-kot lalu situ macam terperasan tak perasan...hihihi...
 
budak riang ria bila bab makan
 
Nindia mee sotongnya tapi pic tak cantik la plak.....arrrghhhh....tensen tengok tapi makanan dia sedap.


Ni pic dari sumber google menggoogle.
 
 
Kalau ada betul-betul depan pintu masuk Uitm Permatang Pauh boleh nampak signboard Restoran Mee Sotong Kepala Batas terbentang luas ni haaa...tu la kedai dia.

 
Bukan takat mee sotong ja mee rebus ka bihun goreng ka semua ada.Order ja...hihihi...
 
So kalau ada belah-belah Seberang Perai dan malas nak terjah mee sotong Padang Kota boleh la singgah dua kedai ni.Satu kat pekan lama Kepala Batas dan satu lagi bertentang dengan pintu masuk Uitm Permatang Pauh.
 
Selamat menjamu selera ^.^

You Might Also Like

13 apa kata anda?

  1. kena bawak mak ni. suka sangat dengan mee sotong nieee. tq kak zai for the review. i lappp u

    ReplyDelete
  2. wahh nmpk sdp sgt tu kak..huhuuhuh.. nsb jauh..

    ReplyDelete
  3. Assalam zai,
    iols tak berapa gemor mee sotong he3
    mee rebuih iols loike :)

    ReplyDelete
  4. InsyaÁllah klu ke sana..
    boleh cuba...

    ReplyDelete
  5. mcm best ^_^

    **jmpt singgah zianaeunos.blogspot.com =)

    ReplyDelete
  6. wpun dpn uitm ja tp kami tak pernah p. hehehehe

    ReplyDelete
  7. kira, mee sotong ni tak berapa boleh jalan dengan tekak. tatau pasaipa

    ReplyDelete
  8. sedapny aoiiiiiiiiiiiiiiiiiii...tp tak leh mkn mee sekian harap maklum !!!

    ReplyDelete
  9. dapnya
    lama dh tak makan
    sejak sejak kluaq dr penang

    ReplyDelete
  10. Eh baru tau nie..nanti nak pi try la..=D

    ReplyDelete
  11. kat pekan lama Kepala Batas tu dok lalu hari2.. tapi tak pernah singgah makan atau beli pun..

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers