#Cabaran20Hari Raya/Puasa 2015 | Kuih Kegemaran Di Bulan Puasa

1:25 PM

 Assalamualaikum

Menyahut #Cabaran20Hari Raya/Puasa 2015 untuk hari ini.


Kuih kegemaran di bulan puasa.

Saya tak gemar kuih manis-manis atau yang ada kelapa parut.Manis ok lagi tapi bila ada kelapa parut menyelaputi kuih ke jadi inti ke memang pangkah terus walaupon kuih tu pedas.
Tak minat.

Yang paling saya suka cucur udang dengan kuah kacang.
Eh...cucur udang ni di kira kuih gak kan...kan...kan?

ehsan google
Kalau cucur udang cicah sos pon tak berapa gemar.Tak kick rasanya cucur udang cicah sos.
Kena cucur udang cicah kacang camtu sepinggan ni pon boleh habis kat saya sorang...hihihi...

Korang suka kuih apa plak?

You Might Also Like

12 apa kata anda?

  1. kalau cucur udang ni, i is lebih gemar kalau makan macam tu jer...sama jer dengan zai, lepas tu nanti...ha ha ha...suka collect udang dia jerrr....

    ReplyDelete
  2. iols makan jer kuih tapi xminat. makan nasik sepinggan xboleh masuk yg lain dah. hehehehe

    ReplyDelete
  3. sy pun suka cucur udang kuah kacang..klau sos..hmm xpuas rasanya makan..

    ReplyDelete
  4. Kuah kacang kalau pedas lagi best...

    ReplyDelete
  5. cucur udang ni kalau rangup memang best layan ja makan

    ReplyDelete
  6. hahaha...

    kenapa tak suka kuih ada kelapa...???

    ReplyDelete
  7. Sedapnya cucur udang..lama tak makan.

    ReplyDelete
  8. Takde spesifik kuih kegemaran tapi dalam sebulan tu pasti akan oder kuih koci, tepung bungkus, tepung gomak, abok2, seri muka dari nenek a.k.a pengasuh anak2..

    ReplyDelete
  9. Kalau saya, suka lg cucur udang ngn sambal..tp layan je kalau kuah kacang pun..

    ReplyDelete
  10. suka kalau cucur udang yang meriah udang. buat sendiri la kan nak meriah2 bagai hahahahhaha

    ReplyDelete
  11. Assalam zai,
    iols pun soka cucor udang itu he3

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers