#Cabaran20Hari Puasa/Raya 2015 | Senarai Kuih Raya Pilihan Hati

12:49 PM

Assalamualaikum
 
Yehaaa...dah nak sampai penghujung #Cabaran20Hari Puasa/Raya 2015.
Dan nak hujung puasa la jugakkan...dah nak sambut raya plak.
 
 
#Cabaran20Hari kali ni tanya kuih raya pilihan hati.
 
Ehem...saya kalau pi rumah orang ke kat rumah mak ke jarang sangat nak makan kuih raya ni.Tak berapa minat.Saya minat makan benda yang pedas dan berkuah contohnya laksa, bihun sup, ketupat dengan rendang.Kuih-kuih ni kureng sikit la tapi ada 4 kuih pilihan hati saya.
 
1-Kuih makmur
 
ehsan google
 
2-Kuih mazola kacang hijau/tanah
 
 
3-Rempeyek/tempeyek
 
ehsan google
 
4-Agar-agar kering
 
ehsan google
 
Ada 4 jenis ni pon dah cukup buat saya.Tak perlu kuih raya yang memahai kosnya...hihihi...

You Might Also Like

7 apa kata anda?

  1. alamat !! tak sabar nak tunggu raya dah

    ReplyDelete
  2. mazola saya kenot go.. makmur pun.. tet okay taste kita x samalah Kak Zai eheh..

    ReplyDelete
  3. Paling suka kuih makmur.. Feveret sangat.. Xpernah try lagi mazola kacang hijau tu.. Aritu nak buat tp terbantut.. Mood swing jer.. huhuhu.. Mazola kacang tanah memang feveret gak..

    ReplyDelete
  4. Assalam zai,
    petime iols dengor kueh mazola hijau tau3
    naaaaaaaaakkkk try ghaser :)

    ReplyDelete
  5. tempeyek paling suka mkn hihihihi

    ReplyDelete
  6. kuih makmur tu dulu tak suka. tapi sejak mak ngasuh uwais bagi dia buat. terus jadi eh eh suka pulak :p

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers