#Cabaran20Hari Puasa/Raya 2015 | Nostalgia Kad Raya

12:06 PM

Assalamualaikum
 
Ouccchhhh...kad raya.#Cabaran20Hari tanya bab kad raya...wuuuuu....sadissss...
 
 
Tahun ni tak dapat kad raya lagi.Sobbbbbsss.....
 
Hihihi...wat macam teruk.
 
Sebenarnya tradisi kad raya ni kalau nakkan kad raya kita kena mulakan dulu baru la kita akan dapat kat raya tapi tahun ni tetiba boleh lupa bab kad raya.
 
Dulu bila balik ja rumah tengok ada kad raya hati riang gumbira.
Macam dapat kad cinta dari boipren gayanya...hihihihi...
Seronok bukan main.Masa kecik-kecik siap gantung lagi kad raya kat rumah.Ala...macam cerita dalam TV tu.Asal raya mesti gantung-gantung kad...hahaha...Bila pikir balik rasa lawak la plak.
 
Eh...penah dapat kad raya dari sorang blogger terkenal suatu masa dulu.Lani taktau pi mana.Mungkin tengah bertungkus-lumus habiskan PHD kot.
 
kenai dak?
 
 
 

You Might Also Like

8 apa kata anda?

  1. tahun ni aida start bangkitkan nostalgia kad raya.
    just tahun ni sempat pos utk blogger frens aje.
    next year nak peluas bagi frens & families :)

    ReplyDelete
  2. Tahniah..

    Firah pun sama jugak..

    tengok kad raya, berbunga-bunga hati..

    Tu belum boipreng yang bagi.. haha

    ReplyDelete
  3. i baru dapat satu kad raya...huhu...

    ReplyDelete
  4. Tahun depan Zumal nak hantar kad...

    ReplyDelete
  5. Samalah kita.. Tahun nie boleh terlupa sediakan kad raya ngn setem.. huhuhu..
    Takpe.. tahun depan kita send2 kad raya ye..

    ReplyDelete
  6. Assalam zai,
    gantung dengan penuh dekorasi
    kenkonon abeh kretip kan3
    he3

    ReplyDelete
  7. ekin pun dapat tahun tahun bila xingat ada kat Kelantan Kad raya ni

    ReplyDelete
  8. aah kan lama tak dengar cite abg EZ ni....

    dulu masa jadi kawan dan tunang nadh kemain lagi sibuk bagi kad raya. dah kawen ucap depan2 je hewhewhew

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers