29 Ramadhan punya cerita

2:17 PM

Assalamualaikum

Hai semua.Tengah wat apa?Mesti sibuk dok masak kat dapur.
Tak pon tengah dalam perjalanan nak balik kampung kan?Yang kat dapur jangan ralit bersembang nanti hangit.Yang dalam perjalanan balik kampung plak hati-hati ye.Kalau mengantuk berhenti rehat.

Saya baru selesai masak kuah kacang untuk nasi himpit.Nak kata pandai sangat masak takla tapi boleh la takat nak makan....hahaha...

Rest kejap.Dengan nak layan budak merap yang tetiba demam pagi ni.Tadi bawa pi klinik check suhu 38˚C tapi tengok la dia.
Aktif.


Pastu tadi masa nak pi umah tok Besah accident la plak...huhuhu...
Kita bawa keta elok-elok orang plak langgar bumper kita....wuuuu...sadis...hilang abes mood nak raya.Bonet keta takleh tutup...huhuhu...Cemana nak jalan sana sini.

Naseb la ada benda yang mengembirakan hari ni.Dapat 2 kad raya la hujung-hujung Ramadhan.Kita ingat takde kad yang singgah.


Rasa-rasa tuan kad raya mesti kenai kot...hihihi...
Makasih bagi kad raya.Terubat gak la hati yang sedih ni.

Eh...nak siap-siap jap.Nak bawa tok Besah pi beli kasut raya.

You Might Also Like

9 apa kata anda?

  1. Banyak dugaan Zai hari nie, sabar yer...

    ReplyDelete
  2. tuh.. tara suhu 38 pun aktif macam tu lagi.. dahsyat.. hehehe

    salam aidilfitri... maaf zahir dan batin...
    #BloggerUtara

    ReplyDelete
  3. demam nk boleh akai bru tu kak

    ReplyDelete
  4. hehehe dengan pempers tu sakan gak Aqil eh demam2..
    skarang dah sihat kan ?

    ReplyDelete
  5. Dugaan sungguh.. Semoga sabar ye...
    Alhamdulillah walaupun suhu Aqil 38 tapi masih aktif..

    ReplyDelete
  6. Assalam zai,
    huntungla dapat kad ghayer :P
    he3

    ReplyDelete
  7. org mai cium mmg x blh nk buat pa la kan
    xlist ada jga kad rayanya hihihi

    ReplyDelete
  8. sabar ya zai dugaan sebelum raya

    ReplyDelete
  9. laaaaa ada tragedi ke haaaaa. adoiiii mmg spoil la mood

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers