Wordless Wednesday | Hepi 20 month old besday sayang

9:22 AM

Assalamualaikum
 
Hepi 20 month old besday sayang mama.
Peha ayam turkey(bak kata ummi Kira) tu jangan besar sangat ye...nanti pempes takdak size dah.
Sekarang pon dah pakai XL.
 
 
Mama abah love u so much....muah...muah...muah...

You Might Also Like

15 apa kata anda?

  1. besar dah dak aqil ni.. ciom ckit.. mwah!

    ReplyDelete
  2. amboi setiap bulan sambut birthday ke hehehe

    ReplyDelete
  3. dak bucuk ni dah nak 2 tahun dia ea...nanti school sama2 laaa dengan irine..tehehehe

    ReplyDelete
  4. dak bucuk ni dah nak 2 tahun dia ea...nanti school sama2 laaa dengan irine..tehehehe

    ReplyDelete
  5. hahahaha..
    ajak dia lari2..
    nanti kecik la sikit peha ayam turkey tu

    ReplyDelete
  6. kan abg qayyim pun dah pakai pampers XL nnt besar lagi jenuh lah. hehehe. hepi 20 months syg aqil. membesar dengan sihat dan jadi anak yg soleh tau. moga ada rezeki berjumpa nnt ya. muah cikedd :P

    ReplyDelete
  7. Happy 20month birthday aqil....
    Geram aunty tengok aqil....
    Comel....

    ReplyDelete
  8. happy 20m dear bucuk peha ayam turkey hehe
    so hari ni nak mkn kek ape sayang
    jom aunty el nak join gak hehe

    ReplyDelete
  9. tak lama lg du tahun yeay ! yeay !

    ReplyDelete
  10. Assalam zai,
    he3
    ada size xxl lagiiiiiiiiiiiiii he3

    ReplyDelete
  11. xpe mama... kan Aqil pakai CD...

    boleh muat lagi tu mama ekekekekeke

    ReplyDelete
  12. happy belated bday Aqil.. hehehe paha ayam tuuu hehe

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers