Wasem free

4:15 PM

Assalamualaikum
 
Dah masuk 2 Ramadan.Lagi berapa ja nak berbuka dah.
Cepatnya masa berlalu.
Naik turun naik turun tengok dah petang dah.
Cuba hari takda keja.Mau tersengguk-sengguk kat meja ni.
 
Alhamdulillah....hari ni dapat kurma YUTA free...hihihi...moga yang memberi tu dimurahkan rezeki selalu.
Saya memang dah ada stok kurma.Mak selalu beli kat tahfiz sebelah rumah balik dari mengaji bagi saya.Habuan takda benda nak kunyah boleh la kunyah kurma sebutir dua.
 
 
Hari ni taktau nak makan apa plak buka posa nanti.
Jam 6.30 petang baru sampai umah dengan anak nak merap peluk lagi apa la...sempat tak nak masaknya...huhuhu...

You Might Also Like

5 apa kata anda?

  1. kak zai kalau suami xdak beli sajalah huhu. ila kena masak jugak sbb barang basah dah beli sesiap. huuu. nak masak apa pun xtau lagi ni. dok nampak sardin ja hehehe

    ReplyDelete
  2. mmmm.. masak time cuti j la kan.
    selamat berbuka

    ReplyDelete
  3. aida simpan stok kurma sekotak kat opis ni.
    bekalan time x puasa :) hi hi hi...

    ReplyDelete
  4. stok kurma dah abis..iols ngan si kecik je yg mkn
    si kecik tu pulun suka sgt kurma
    haii kena pi beli la sekotak dua ekeke
    iols xpenin nk mkn ape..cuma penin nak masak ape haha

    ReplyDelete
  5. taun lepas punya kurma pun ada lagi dua kotak hihihih. taun ni dapat dua kotak lagi. harap2 seorang ummi uwais rajin lah makan kurma tu. huuuu. nak harap nadh je makan sehari dua bijik tu entah bila nak habisnya hukhukhuk

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^

Popular Posts

Banner

COPY AND PASTE

Tickers

SUDAH HALAL
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers